Outlook / Outlook Express - En mail CCs BC~
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 23-05-02 20:15

Hej,
Hvis man med Outlook eller Outlook Express sender en mail der er CCet til
f.eks 5 personer. Vil denne mail blive set af mailserveren som een mail
eller som 5 enkeltstående mails?
Er der nogen der lige ved på stående fod hvor mange TDCs mailserver
tollererrer at man sender på een gang? (noget forekommer mig tallet er
rigtig lavt men kan ikke finde det nogen steder..)

/Dennis

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-02 13:31

Måske skulle du hellere spørge her: