ikke hjemme
Fra : Camilla Baird

Dato : 23-05-02 15:10

Til dem der måtte være interesserede - vi er ikke hjemme fra på lørdag
til d.4.6. Vi er i Canada for at hente en Korat hankat hjem
mvh NP og Camilla

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 23-05-02 15:26

Øv... Camilla
Hvor er du heldig!
Jeg må endnu vente nogle uger inden jeg får min nye kat fra Finland.
God tur !
Vibeke L

Fra : Merete

Dato : 23-05-02 16:00

Tillykke med katten, men lige en lille advarsel:

Den slags bør man aldrig skrive i et offentligt forum eller indtale på sin
telefonsvarer eller lignende - altså at et hus står tomt i en angiven
periode. Medmindre du har nogle små dræbermisser i forvejen, som kan
beskytte huset for dig og flænse enhver indbrudstyv... *G*

/Merete

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 23-05-02 16:08

"Merete" <msj@e-box.dk> wrote in message
> [...]
> periode. Medmindre du har nogle små dræbermisser i forvejen, som kan
> beskytte huset for dig og flænse enhver indbrudstyv... *G*

Hej Merete.
Rart at se at det ikke kun er mig der er "paranoid", for det du skriver er
lige nøjagtigt hvad jeg tænkte.

Men tillykke med den forestående "familieforøgelse", Camilla

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-05-02 17:59

in article acj0jj$msn$1@sunsite.dk, Lisbeth Hviid Jakobsen at
ernyoka@hotmail.com wrote on 23/05/02 17:08:

> Rart at se at det ikke kun er mig der er "paranoid", for det du skriver er
> lige nøjagtigt hvad jeg tænkte.

Me too - og fordi man er paranoid er det som bekendt ikke det samme som at
der _ikke_ er nogen efter én...
Nå, men ingen af os kattetosser begår jo indbrud, vel...

Held og lykke med det nye familiemedlem, Camilla

--
Knus fra Ann R, Donna & Ditte
Donna & Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck

Fra : Kate

Dato : 23-05-02 18:11

Ann Rudbeck <ann_rudbeck@mac.com> wrote in news:B912EC91.10BE%
ann_rudbeck@mac.com:

> N†, men ingen af os kattetosser beg†r jo indbrud, vel...

hæhæ, det skulle da lige være for at få sig en killing

Kate

Fra : Nina El Falaki

Dato : 23-05-02 19:11

Hæhæhæ, jeg bor der så huset er ikke tomt.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-05-02 19:15

Hej Nina (og Kate)
kan vi så ikke bare nuppe dine katte, når nu du ikke er
hjemme

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Some people have lives, other have cats

Fra : Kate

Dato : 24-05-02 21:22

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in

> Hej Nina (og Kate)
> kan vi så ikke bare nuppe dine katte, når nu du ikke er
> hjemme

Fnis

Kate

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-05-02 19:24

in article oaaH8.2562$N46.202036@news010.worldonline.dk, Nina El Falaki at
cats@feca.dk wrote on 23/05/02 20:10:

> Hæhæhæ, jeg bor der så huset er ikke tomt.
>
> --
> Nina El Falaki
> Feca Somali & Bengal Cats
> E-mail: cats@feca.dk
> http://www.feca.dk

Okay - så må Kate og jeg vel opgive at forsøge os som killingnappere

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-05-02 19:57

Hej Ann
Jamen jeg trækker mig gerne så du og Kate kan udfolde
jeres "kat-napper-evner" af en eller anden grund synes jeg ik' lige at det
er katte jeg mangler. *GGG*

Fra : Kate

Dato : 24-05-02 21:24

> Hej Ann
> Jamen jeg trækker mig gerne så du og Kate kan udfolde
> jeres "kat-napper-evner" af en eller anden grund synes jeg ik'
> lige at det er katte jeg mangler. *GGG*

Jeg tror egentligt heller ikke at Sofie synes at der mangler katte her,
men hun har da to hun er villig til at afgive for den rigtige pris
(nårhja, bare i ta'r dem så er det iorden )

Kate

Fra : Niels Peter

Dato : 23-05-02 20:22

Tak for omsorgen )
Men huset står ikke tomt, der flytter en "catsitter" ind.

Niels Peter

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-05-02 21:09

Hej Niels Peter
Ku vi så ikke lige få at vide hvem kat-sitteren er og hvilke
og hvor mange katte vedkommende har *GGG*

Fra : Niels Peter

Dato : 23-05-02 22:46

Den pågældende har allerede "tilstået" lidt længere nede i tråden, men det
er såmænd Nina El Falaki.

Niels Peter

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3ced4c58$0$70396$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...