Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Palit Microsystems Daytona GeForce3 Ti200 ~
Fra : Jesper Kildedal

Dato : 23-05-02 13:58

Hej NG,

Kan det køre sammen? Er der evt. minimumkrav til strømforsyningen?

(Bundkortet er udstyret med en 333mhz PII-processor, hvis det har nogen
relevans)

På forhånd tak!

--
Jens Pedersen

Fra : Lars Dahl

Dato : 23-05-02 16:59

Uhm.. 333 Mhz? Så får du ikke så forbandet meget ud af et GF3 kort...
Processoren bliver en værre flaskehals... til en 333. ville et MX eller i
sidste instans et TNT2 eller Voodoo3... Det ville du få langt mere glæde
af...

Mvh Lars Dahl

Fra : Tinky Winky

Dato : 23-05-02 22:01

> Kan det køre sammen? Er der evt. minimumkrav til strømforsyningen?
>
> (Bundkortet er udstyret med en 333mhz PII-processor, hvis det har nogen
> relevans)
>
> På forhånd tak!

Måske hvis dit bundkort har AGP port, men det er overkill.

Hvis du skal bruge 1k kr., ville jeg i stedet købe et ECS bundkort til ca.
600 kr., en duron CPU på ca. 1Ghz til ca. 400 kr. og en Titan socket A køler
til ca. 100 kr. Det koster ca. det samme som det GF3 grafikkort.