Attachment-symbolet fremkommer ikke i Outl~
Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 23-05-02 13:23

Af og til når jeg modtager mails med attachments fremkommer
papirclipsen ikke som tegn på, at mailen har en attchment??

Jeg skal åbne mailen i et vindue og herefter vælge "Save attachments",
før det kan ses, om der er attachments eller ej??

Det synes arbitrært, hvornår denne fejl sker - dog sker det altid, når
jeg sender test-mails til mig selv fra en mail-formular på mit site.

Hvad kan det skyldes og hvorledes kan det rettes?

På forhånd tak!

/Anders
--
Anders Lau Mandsholm
Aabyhoej, Denmark

Fra : Morten Ovi

Dato : 23-05-02 13:31

Anders Lau Mandsholm wrote in news:dk.edb.internet.software.mail+news :

> Af og til når jeg modtager mails med attachments fremkommer
> papirclipsen ikke som tegn på, at mailen har en attchment??

http://www.slipstick.com/outlook/esecup/getexe.htm
og et godt program til at løse problemet:
http://www.slovaktech.com/attachmentoptions.htm

--
Morten

Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 23-05-02 18:26

On Thu, 23 May 2002 14:30:55 +0200, Morten Ovi
<spamtrap0001NOSPAM@ovi.dk> wrote:

>http://www.slipstick.com/outlook/esecup/getexe.htm
>og et godt program til at løse problemet:
>http://www.slovaktech.com/attachmentoptions.htm

Jeg har allerede fået redigeret registreringsdatabasen, så jeg kan
modtage og gemme alle slags filer. Jeg kan også sagtens gemme de
ovennævnte attachments... Papirclipsen fremkommer dog ikke og der er
ikke andre tegn på at mailen har en attachment, før jeg åbner den i et
nyt vindue og vælger File ... Save attachments. En lidt klodset måde,
at skulle tjekke for attachments på.

/Anders

Fra : Morten Ovi

Dato : 23-05-02 22:40

Anders Lau Mandsholm skrev i news:dk.edb.internet.software.mail+news :

> [...]
> ikke andre tegn på at mailen har en attachment, før jeg åbner den i et
> nyt vindue og vælger File ... Save attachments. En lidt klodset måde,

Jeg havde også problemer der kunne minde lidt om ovenstående før jeg brugte
programmet Attachment Options. Om det "bare" gjorde det samme ved
Level1Remove som man skal gøre jf.
http://www.slipstick.com/outlook/esecup/getexe.htm ved jeg ikke, men det
hjalp for mig at bruge AO.

Har du prøvet AO?

--
Morten

Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 24-05-02 09:18

On Thu, 23 May 2002 23:40:13 +0200, Morten Ovi <spamtrap0004@ovi.dk>
wrote:

>Jeg havde også problemer der kunne minde lidt om ovenstående før jeg brugte
>programmet Attachment Options. Om det "bare" gjorde det samme ved
> [...]

Ja, den er rigtig cool. Den forbliver installeret...

-men det har ikke løst problemet med at attachments ikke ses i nogle
tilfælde, før jeg åbner mailen og vælger File ... Save attachments.

Problemet opstår altid ved afsendelse af mails fra mail-forms på
websider. De pågældende mail-komponenter indsætter åbenbart
attachments på en måde, som Outlook 2002 ikke kan registrere!?

/Anders