javascript ind i php...
Fra : Jesper Brunholm

Dato : 23-05-02 11:47

Hej folks

Jeg tror at det er i php-gruppen jeg kan få hjælp, hvis I mener at det
er mere relevant i clientside så må I sige til...

Jeg prøver på at lave en iframe som tilpasser sig browser-vindusstørrelsen.

Flg script printer nydeligt ud hvad størrelse vindue browseren har, dvs
- det gjorde det indtil jeg satte min php ind - nu melder den en fejl...

er der en der vil fortælle mig hvordan jeg kan hente en variabel fra
javascriptet over i en php-variabel

<script type="text/javascript">
<!-- Scriptinspiration hentet på http://www.html.dk -->
<!-- Start

if (document.all) {
browserwidth = document.body.clientWidth;
browserheight = document.body.clientHeight;
} else {
browserwidth = window.innerWidth;
browserheight = window.innerHeight;
}

<?php
$myvar=document.write (browserheight);
?>
document.write ('<p>Browservindue: ' + browserwidth + ' * ' +
browserheight + ' pixels</p>')

// Slut -->
</script>

pf tak - venlig hilsen

Jesper Brunholm

--
IT-Vest Odense: <http://www.it-vest.sdu.dk/cim/>

Fra : Christian Joergensen

Dato : 23-05-02 16:25

On Thu, 23 May 2002 12:46:35 +0200, Jesper Brunholm wrote:

> er der en der vil fortælle mig hvordan jeg kan hente en variabel fra
> javascriptet over i en php-variabel

Du skal på en eller anden måde reloade siden med de aktuelle værdier som
enten GET eller POST variabler.

--
Christian Jørgensen | Do not look into the laser with remaining eye!
http://www.razor.dk |