Superheroes - Someone new
Fra : Morten

Dato : 23-05-02 10:48

Hej!

Nogle der kan henvise til en side hvor teksterne til "Someone new" er nedskrevet?

Og, jo... Jeg HAR prøvet Superheroes.dk

Morten

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 23-05-02 11:52

Det er vist ikke Superheros du mener. Hvis det er det store hit de spiller i
radionen (som i øvrigt er et rigtig godt nummer) er det Eskobar feat.
Heather Nova. Deres hjemmeside kender jeg ikke lige, men Eskobar er vist nok
svenske.

Fra : .Kody

Dato : 23-05-02 13:14

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3cecca10$0$9260$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
> radionen (som i øvrigt er et rigtig godt nummer) er det Eskobar feat.
> Heather Nova. Deres hjemmeside kender jeg ikke lige, men Eskobar er vist

Superheroes nummer hedder "Someone Else"

..Kody

Fra : Wertigo

Dato : 23-05-02 13:17

> [...]
> radionen (som i øvrigt er et rigtig godt nummer) er det Eskobar feat.
> Heather Nova. Deres hjemmeside kender jeg ikke lige, men Eskobar er vist

Superheroes' nye single hedder Someone Else. Måske er det den?

MvH Mikkel

Fra : Morten

Dato : 23-05-02 21:42

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> wrote in message news:<3cecca10$0$9260$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...
> [...]
> Heather Nova. Deres hjemmeside kender jeg ikke lige, men Eskobar er vist nok

Som andre allerede har påpeget i denne tråd er det ikke -som jeg først
skrev- "Someone new", men derimod "Someone _Else_" som sangen hedder.

Den er på det nye Superheroes album af samme titel, men som sagt, hvor
finder jeg teksterne???