"dream on"
Fra : Aleks Danmark

Dato : 23-05-02 08:05

Hvem har indspillet "Dream on" som den første ? hvilken version er kendt som
den originale.

--
Aleks Danmark

Fra : Peter | Paintbox

Dato : 23-05-02 08:15

in article aci4cr$lpj$1@sunsite.dk, Aleks Danmark at adan00@i4.auc.dk wrote
on 23/05/02 9:05:

> Hvem har indspillet "Dream on" som den første ? hvilken version er kendt som
> den originale.
>
> --
> Aleks Danmark

Hmm - Depeche Mode laver en udmærket "Dream On" ...
Ligger på "Exciter"-albummet fra 2001.

Tjeck evt. www.depechemode.com og læs om DVD-udgivelsen af livekoncerten
"One night in Paris", der bli'r udgivet på mandag. Ooooh lala!

Venligst
Peter

Fra : Aleks Danmark

Dato : 23-05-02 08:47

Jeg tænkte nu på den version James Sampsons synger på sin CD, er det hans
egen fortolkning eller blot endnu en efterligning, ligesom Me and Mrs,
Jones.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 23-05-02 08:59

"Aleks Danmark" <adan00@i4.auc.dk>
> Jeg tænkte nu på den version James Sampsons synger på sin CD, er det hans
> egen fortolkning eller blot endnu en efterligning, ligesom Me and Mrs,
> Jones.

Jeg har opfattet det sådan, at det er hans egen, men jeg ved det
ikke med sikkerhed.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : sune vuorela

Dato : 23-05-02 13:34

On Thu, 23 May 2002 09:47:09 +0200, "Aleks Danmark" <adan00@i4.auc.dk>
wrote:

>Jeg tænkte nu på den version James Sampsons synger på sin CD, er det hans
>egen fortolkning eller blot endnu en efterligning, ligesom Me and Mrs,
>Jones.

http://home13.inet.tele.dk/bs-sj/james_sampson.htm skriver:

Dream On
Et up-tempo Motown party nummer skrevet af Lars Jensen og Martin
Larsson som tidligere var medlemmer i You Know Who, og på det seneste
har haft stor succes som sangskrivere og producere for Samatha Mumba
og Mis-Teeq.

--
Sune

boots.pusling.com - som trænger til en opdatering