hjælp søges.
Fra : RB

Dato : 22-05-02 23:29

Hi
Kan man skrive php script i et asp dok?
Nogle der kender et link til en guide?

--
Med Venlig Hilsen
Rafik
www.Rafik.dk - online på msn

Fra : Emil Rasmussen

Dato : 23-05-02 08:48

Hej

> Kan man skrive php script i et asp dok?

Nej, det kan man ikke. Men du kan sandsynligvis få lov at inkludere
/outputtet/ af et PHP script i din ASP kode.

Spørg evt. i ASP gruppen.

FUT: dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp

Mvh Emil
--
Emil Rasmussen
http://noget.net

Fra : RB

Dato : 23-05-02 14:31

takker.... :=)

--
Med Venlig Hilsen
Rafik

Fra : Esben Maaløe

Dato : 24-05-02 02:02

ASP er lamt! En af de lammeste ting i ASP er VisualBasic Script (det som
alle tror er ASP). Hvis du skal lave noget ordentligt kan jeg godt
forstå at du vil putte noget PHP ind i, men du kan jo prøve at bruge
jscript i stedet for VBScript - det sutter ca. et par hundrede gange
mindre - men er stadig lamt :)

--
Esben Maaløe