Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
ASUS V8200 G3-Ti200 Hjælp
Fra : Azazel

Dato : 22-05-02 23:10

Har lige købet nyt grafikkort.

Hvilken driver bør benyttes
1. Asus 21.81a
2. Nividias nyeste

Kan man ikke både se billedet på fjernsynet og på computerskærmen på samme
tid?

Mit TV-Tool 5.5 virker ikke. Er der en nyere version som virker?

Fra : Azazel

Dato : 23-05-02 21:21

Hmmnf. Jeg er meget tæt på at benytte mig af min 14 dages returret.

Kortet skulle jo være kompatibelt med XP, men den software som leveres med
virker selvfølgelig ikke under XP.

Så i øjeblikket sidder jeg med en TV-indgang som ikke kan bruges.

TV-out virker MEN:

Du skal igennem 20 klik med musen hvergang du vil skifte mellem fjernsyn og
PC, og nej du kan ikke have billede på begge skærme på samme tid. Da jeg
IKKE har en trådløs mus er det temmelig besværligt at skifte tilbage igen
når nu fjernsynet står i stuen.

Jeg hr forsøgt med TV-Tool, men har ikke fået det til at virke ordentligt
endnu.