GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL ~
Fra : sunsite.auc.dk

Dato : 22-05-02 19:10

Jeg får følgende fejl med mit nye grafikkort ved visse spil. (F.eks RTCW og
Jedi Knight2).

Jeg har hentet nye driver og prøvet diverse andre ting. Har nogen et forslag
?

Mvh.
LuPe

Fra : Mogens

Dato : 22-05-02 23:28

On Wed, 22 May 2002 20:10:15 +0200, "sunsite.auc.dk"
<sebastian_korgaard@hotmail.com> wrote:

>Jeg får følgende fejl med mit nye grafikkort ved visse spil. (F.eks RTCW og
>Jedi Knight2).
>
>Jeg har hentet nye driver og prøvet diverse andre ting. Har nogen et forslag

Er det et grafikkort med Nvidia chip ? TNT ell. Geforce ?

Så prøv med en Detonator driver, f.eks. fra www.tweakup.dk

Det løste samme problem på min maskine. ( Geforce 2 MX )

Originale drivere er ikke altid de bedste

mvh Mogens

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 22-05-02 23:28

sunsite.auc.dk wrote:
> [...]
> Jedi Knight2).
>
> Jeg har hentet nye driver og prøvet diverse andre ting. Har nogen et forslag

ja, reinstaller din driver.. windows har fucked din registry op igen..

venlig hilsen
Dennis

Fra : SchickV

Dato : 16-06-02 13:40

http://www.kandu.dk/

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 17-06-02 17:29

SchickV wrote:

> Jeg får følgende fejl med mit nye grafikkort ved visse spil. (F.eks
>
> RTCW og Jedi Knight2).
>
> Jeg har hentet nye driver og prøvet diverse andre ting. Har nogen et forslag

ja, du skal også installere driveren..