Geforce 2 MX VS. Matrox G450 Dualhead Bu~
Fra : CrapMan

Dato : 05-12-00 18:05

Hej.. Jeg har et Geforce 2 MX, til lånes. Jeg står nu og overvejer om jeg
skal købe det.
Jeg har kigget på de to grafikkort. Jeg har ikke haft mulighed for at prøve
Matrox G450.
Er der nogen der kan sige mig hvordan det kører??.
Jeg skal primært bruge grafikkortet til spil?, men også en hel del internet
surfing?.

Jeg har en Athlon 650 Mhz, med 256 MB ram
En 19" skærm

Hvad er bedst?

CrapMan

Fra : Morten Stæhr

Dato : 05-12-00 23:05

"CrapMan" <Crappers2000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
internet
> surfing?.
>
> Jeg har en Athlon 650 Mhz, med 256 MB ram

Skal du bruge det primært til spil er
der ingen tvivl, køb et Geforce.

Matrox g450 har en fænomonal billedkvalitet i 2D
og DVD , men kan ikke rigtigt følge med i 3d, men måske
er det tilstrækkeligt til dit behov.
Mange gange er et Geforce kort rent over kill

Fra : N/A

Dato : 06-12-00 22:01

Fra : N/A

Dato : 06-12-00 22:01

Fra : Henrik Dissing

Dato : 06-12-00 22:01

On Wed, 06 Dec 2000 03:08:14 GMT, Jakob Hansen wrote:

>Hmmmm..... Mit gf2mx giver 150- 200 fps på en "gammel" athlon700 ved
>1048x768. Så det var vel det matrox kort eller?

Tøv en kende. Hvis han virkelig kører i software mode, er det vel stort set
ligegyldigt hvilket grafikkort han har.

Venlig hilsen
Henrik Dissing