problemer i win2kpro
Fra : Øistein Wind

Dato : 21-05-02 18:56

Hejsa.
Jeg jar installeret win2kpro, og også 28.32 driverne fra nvidia, men når jeg
spiller fx fifa 2002 (også world cup) kommer der temmelig meget fejl i
grafikken. Der kommer nogle store "trekanter" og det hele ser rimeligt
mærkeligt ud! Er der nogen der har forslag til hvad der kan være galt?
Forhåbentligvis ikke mit daytona gforce2 ti der er futtet af!

Fra : Øistein Wind

Dato : 21-05-02 19:11

Og så har jeg forresten lige fundet ud af at direct 3d og open gl kører fint
i Halflife, JEdi knight kører også fint, hvorimod NHL 2002 også laver denne
mærkelige grafik. Så mon det bare er sportsprodukter fra EA??
Nogen forslag?
Hilsen Øistein