Alternativ anmeldelse af AotC
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 21-05-02 14:58

http://www.capalert.com/capreports/starwarsepisodeii.htm

Efter at have læst den er jeg i tvivl om det er moralsk forsvarligt
jeg tager ind at ser EP2.

Fra : Kong Kent

Dato : 21-05-02 15:30

> http://www.capalert.com/capreports/starwarsepisodeii.htm
>
> Efter at have læst den er jeg i tvivl om det er moralsk forsvarligt
> jeg tager ind at ser EP2.

hehe... det er sq morsom læsning :)

Men hvis man skal være en smule seriøs, så bekræfter det bare endnu engang
min overbevisning om, at religiøse mennesker simpelthen *ER* en smule
lavtstående rent mentalt. Der skal en syg mand til at få så meget ud af en
sølle science-fiction film :)

Religion har aldrig bragt noget godt til verden, og den gør det heller ikke
i dette tilfælde, men det er en helt anden debat vi bør rejse i dk.livssyn
*GG*

Men ellers må jeg nok erkende, at sjældent har jeg smilet så meget til en
kristen tekst. Det er jo underholdning af allerbedste skuffe. Tænk sig at
der sidder nogen og finder på alt det gejl...

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Peter B. Juul

Dato : 21-05-02 19:32

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> writes:

> Religion har aldrig bragt noget godt til verden, og den gør det heller ikke
> i dette tilfælde, men det er en helt anden debat vi bør rejse i dk.livssyn

JAmen, så trækker jeg den da derover og håber, at du faktisk gider
diskutere det...

Det du skriver er et ofte anvendt og meget sjældent underbygget lille
mantra. Hvad bygger du egentlig påstanden på?

Personligt kan jeg se masser af aldeles glimrende ting, som religion
angiveligt har bragt til verden.

Nuvel, der er også masser af grimme ting, der er foregået i religionens
navn, men det var sådan set ikke essensen i dit udsagn. Du siger, at
religion aldrig har bragt noget godt til verden, og det er et temmelig
vildt udsagn.

--
Peter B. Juul, o.-.o Kermit: Bear left!
The RockBear. ((^))

Fra : Homer

Dato : 21-05-02 20:31

"Thomas Jespersen" <thomas@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.capalert.com/capreports/starwarsepisodeii.htm
>
> Efter at have læst den er jeg i tvivl om det er moralsk forsvarligt
> jeg tager ind at ser EP2.

Haha, ja mon ikke!

Især advarslen i kategorien Murder/Suicide (M):

a.. murder
a.. victim of murder

- Tjah, har man det ene, får man som rege l også det andet ...

VH
Homer

Fra : ottesen

Dato : 21-05-02 20:47

"Homer" <psv@e-box.dk> wrote in message

> [...]
>
> a.. murder
> a.. victim of murder
>

> - Tjah, har man det ene, får man som rege l også det andet ...

Hehe - ja MON-ikke. Også advarslen i kategorien Violence/Crime kommer
bag på mig og bekymrer mig: "light saber fight injures". - Et typisk
fænomen for den slags film -pffh....

/ottesen

Fra : ottesen

Dato : 21-05-02 20:52

> [...]
>
> a.. murder
> a.. victim of murder
>

> - Tjah, har man det ene, får man som rege l også det andet ...

Og Excessive breast exposure???? Fandens - det gik jeg da glip af! På de
rette folk (som mig) virker listen næsten mere som en reklame end som en
advarsel..

/otteen

Fra : Fenris

Dato : 22-05-02 14:31

ottesen <ottesenSpAM-MIG-IkKE@sol.dk> er blandt andet berygtet
for i news:ace8h4$2l9$1@sunsite.dk at have ytret:

> "Homer" <psv@e-box.dk> wrote in message

Hmmm...
Hvis man som instruktør forsøger at undgå nr. 2, ved f.eks. at lade
offeret være uden for kameraets synsvinkel... Kan man så sige at man
ser et mord? - Lyssværdet hugger f.eks. i noget uden for billedet,
kunderne i baren gisper, og en af dem råber: "Oh my god! You killed
Kenny!"... Mordet er tydeligvis foregået, men vil det dukke op på
føromtalte side? - Offeret burde i hvert fald ikke...

> Og Excessive breast exposure???? Fandens - det gik jeg da glip af! På de
> rette folk (som mig) virker listen næsten mere som en reklame end som en
> advarsel..

'Puha, John...' - Det virkede ret distraherende på mig... *g*

--
Thomas Hejl Pilgaard | <mailto:Fenris@DeathsDoor.com>=-=<ICQ#: 23729247>

Fra : Allan Olesen

Dato : 23-05-02 07:36

"ottesen" <ottesenSpAM-MIG-IkKE@sol.dk> wrote:

>Og Excessive breast exposure???? Fandens - det gik jeg da glip af!

Det skreg ellers til himlen og faldt efter min mening helt uden
for filmens univers.

--
Allan Olesen, Lunderskov.