Kylie Vs New order
Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 21-05-02 13:59

Hey. Jeg leder også efter Dette kunner hvor kylies - can´t get you out of my
head, ligger oven på Blue monday. Det skulle i følge katapult være en whit
label der ikke bliver udgivet, men hvis nogen ligger inde med den vil jeg
frygtelig gerne have den.

Har masser af andet speicelt, så hvis der er noget du søger, så bytter vi
bare.

icq:8620287

Fra : zcully

Dato : 21-05-02 15:36

Hej Jakob

Jeg har mailet den til dig.
Håber det er OK.

MVH
Zcully

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3cea44f3$0$245$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Troels

Dato : 21-05-02 15:39

> [...]
> frygtelig gerne have den.
>
> Har masser af andet speicelt, så hvis der er noget du søger, så bytter vi

Du kan finde det på
http://www.base58.com/booms/archives/2002_02_01_archive.html. Hvis nok i en
live version fra Brit Awards...
Ellers er det på audiogalxay i den officielle white label udgave. Forøvrigt
var det belgiske Soulwax der var blevet sat til at finde et nummer at parre
Kylie med til brit awards....

/Troels