Outlook kan ikke indlæse fil
Fra : madssj

Dato : 21-05-02 10:45

Efter at have opdateret Outlook Express til version 6 får jeg nu
meddelelsen "Outlook Express kan ikke indlæse MSOE.DLL". Men filen
findes i Outlook-mappen. Hvordan får jeg skabt en forbindelse?

Dertil kommer, at min Explorer er blevet ustabil derefter. Første gang
jeg logger på, er der ingen problemer, men anden gang kommer den om med
en meddelelse om, at den registrerer en fejl, som den vil sende
meldninger videre om, hvorefter det ikke er muligt at bruge Explorer.
Træls, siger jeg bare

madssj

http://www.kandu.dk/

Fra : Leony

Dato : 23-05-02 12:54

"madssj" <madssj.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Efter at have opdateret Outlook Express til version 6 får jeg nu
> meddelelsen "Outlook Express kan ikke indlæse MSOE.DLL". Men filen
> findes i Outlook-mappen. Hvordan får jeg skabt en forbindelse?

Der er et par forslag her:
http://www.generation.net/~hleboeuf/msoe.htm
Hvis du kører Windows ME så er den nederste måske interessant.
Flere forslag her:
http://www.computing.net/windowsme/wwwboard/forum/21522.html

> [...]
> en meddelelse om, at den registrerer en fejl, som den vil sende
> meldninger videre om, hvorefter det ikke er muligt at bruge Explorer.

Kommer der ikke besked om hvilken fejl der er?

www.opera.com
Her kan du downloade en glimrende browser.
Der er desværre bare mange sites der er skrevet til IE.
Prøv alligevel Opera, det kræver lidt tilvænning, men du vil ikke fortryde
det.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/