hæ-hæ .. se lige her
Fra : Jette

Dato : 20-05-02 22:23

Trænger din kat til at komme af med noget energi?

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/historier/historie.php?id=7

Mvh. Jette
--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : Inger Kaya

Dato : 20-05-02 23:57

hmm Tinka spinner her i mit skød og er glad for det ikk er hende...
Men da den er lavet som en joke... er den god... det må kaldes sort
humor...*GGG*

/ Tinka, Trold og Inger

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 21-05-02 07:50

Det kunne være jeg skulle prøve det af på Fnugger,
min lille "DAMP-kat" han var så dejlig træt efter at
Marie havde leget med ham, hmm måske kunne det
også bruges på de overvægtige, hvor var det nu jeg
lagde de mus *GGGG*

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Some people have lives, other have cats

Fra : nitsen

Dato : 21-05-02 08:09

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev

> Det kunne være jeg skulle prøve det af på Fnugger,
> min lille "DAMP-kat" han var så dejlig træt efter at
> Marie havde leget med ham,

Sjovt nok tænkte jeg på Fnugger da jeg så den *fnis*

>hmm måske kunne det også bruges på de overvægtige,
>hvor var det nu jeg lagde de mus *GGGG*

De er sikkert forsvundt i det "sorte musehul" - du ved det musehul kuns vore
katte kender og bevirker at man lige pludselig finder kattelegetøj fra flere
år samlet på et sted *grin* - meeen det kræver jo de overvægtige
giiiiiiiiiider bevæge sig - jeg er bange for din lidt ældre pæne missedame
bliver dødfornærmet hvis du hægter sårn en tingest i halen på hende - jeg
kan lige se det for mig - av av surt blik og sømpose *fnis* - og Frode vil
garanteret nægte at tale til mig i timevis hvis jeg forsøgte mig og det
ville koste masser af guffer og så var jeg jo lige vidt - så jeg tror vi
holder os til portionsanretningerne i stedet *grin* - men sjov er den nu
altså §

Mvh

Anita og fornærmet fnys fra Frode over nogen sætter sådan noget gris på
nettet der giver hans mor gode ideer *grin*

Fra : Kirsten Ø

Dato : 21-05-02 18:15

Jeg er heller ikke helt sikker på at Beethoven kunne se komikken. Heldigvis
har hans mor en lidt bedre udviklet humoristisk sans *fniiiz*

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 21-05-02 21:32

> [...]
>

> Mvh. Jette
> --
> Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på

Fniiiiis....

Det minder mig om engang, for maaaaaange år siden, da Bøv blev forvandlet
til en kinesisk nikkedukke...

Altså... Forhistorien er følgende: Vi havde (som nævt i en anden, ældre
tråd) haf lopper, hvorfor kattene var blevet udstyrede med loppehalsbånd.

Manden var beskæftiget med modelbanebygning som indvolverede brug af nogle
tynde plasticstrimler.

Bøv var, som altid, vældig hjælpsom med at tage disse plasticstrimler ud af
deres pakke.

I et øjebliks kådhed (sadisme?) tog jeg så en strimmel og satte bag hans
halsbånd, så den ene ende var mellem hans skulderblade og den anden ende
svuppede ned for næsen af ham.

Bøv kiggede naturligvis opad for at se hvad dét nu var for en ting der var
der for øjnene af ham, hvorefter strimlen svippede op og forsvandt fra hans
synsfelt. Nå han kiggede så ned igen, og...HOV der var den jo igen......

Ja altså jeg lå på gulvet og grinede og havde John ikke fjernet strimlen
havde han siddet der og nikket endnu (Bøv altså) og jeg var så formodentlig
død af grin.

Jeg lader det være op til læserne at afgøre om ikke også det ville have
været en passende straf.... men hvor SÅ det sjovt ud *G*

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Jette

Dato : 22-05-02 19:34

"Lisbeth Hviid Jakobsen" skrev:
< Fniiiiis....

> Det minder mig om engang, for maaaaaange år siden, da Bøv blev forvandlet
> til en kinesisk nikkedukke...

Hjææælp! Mavekrampe!... jeg dør af grin *LOL* ... Kan levende forestille mig
hvordan det har set ud )

Mvh. Jette