Syrener - katteparfume?
Fra : Mette Jensen

Dato : 20-05-02 20:50

Den anden dag tog jeg årets første buket syrener ind. En dejlig stor buket,
hvis skønne duft, hurtigt bredte sig til hele huset. Men det var ikke kun
vores næser der synes det duftede godt! Kashmir gik helt og aldeles i sort
over syrenerne! Han snusede, bed, gned og var helt væk i dem.

Det har jeg altså aldrig oplevede at en kat har gjort før! Har I det?

Det så virkelig sjovt ud. Ikke engang baldrian går han sådan amok over.
Muffin sad fuldstændig uforstående og så på storbror flippede ud over en
buket blomster!

Billeder af hele herligheden kan ses her:

http://www.kashmir.yaboo.dk/billeder.asp

Med venlig hilsen Mette

*der måtte sætte dem væk efter kort tid, da jeg ikke tror syren er godt for
katte maver*

Hils på vores Maine Coon´s:
http://kashmir.yaboo.dk