Newsserver til Binaer
Fra : Nano**

Dato : 20-05-02 15:02

er der en newsserver der hoster binaere grupper?
har ikke noget imod at betale for det, tjenesten skal helts være dansk

Fra : Klitgaard

Dato : 20-05-02 16:13

"Nano**" <nano@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> er der en newsserver der hoster binaere grupper?
> har ikke noget imod at betale for det, tjenesten skal helts være dansk

http://www.giganews.com

Tvivler på der findes en dansk betalingsserver.

--
....Klitgaard

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-05-02 17:20

"Nano**" <nano@nospam.dk> wrote in message
> er der en newsserver der hoster binaere grupper?

TDC, så skal du bare have din adsl hos dem

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 20-05-02 20:27

> TDC, så skal du bare have din adsl hos dem

Tjoo, men syntes TDC er ret ustabile med udlandske binaer grupper... :-/

--
Ulrik Christiansen
@: usenet@uac.dk * Homepage: www.uac.dk

Fra : Brian Skaarup

Dato : 20-05-02 22:24

On Mon, 20 May 2002 16:02:24 +0200, "Nano**" <nano@nospam.dk> wrote:

>er der en newsserver der hoster binaere grupper?
>har ikke noget imod at betale for det, tjenesten skal helts være dansk
Jeg har brugt forskellige pt. claranews.com, og min erfaring er at du
får hvad du betaler for.
claranews er billigt £30/år, men til gengæld er der sjældent mere end
4 dages retention på de store grupper (f.eks. a.b.movies)
Hos easynews, giganews osv. betaler du pr. GB du henter, men til
gengæld har de lang retention.
easynews.com har en 3 dages gratisperiode, (hetg koster det $10/måned
eller 6 GB)
Jeg har kigget på 100ProofNews.com (koster $9/måned) , men ikke prøvet
det endnu.
Hos 100ProofNews betaler du ligesom hos claranews ikke for den mængde
du henter.

Fra : Hoox

Dato : 18-08-02 17:33

Brian Skaarup wrote:

> [...]
> det endnu.
> Hos 100ProofNews betaler du ligesom hos claranews ikke for den mængde
Hvordan er de posts på de servere du har prøvet? Er der god completion?
Har selv tænkt på at skifte, eftersom news.inet.tele.dk er blevet meget
ringe med hensyn til complete filer. :(

Fra : Jacob Larsen

Dato : 21-08-02 12:59

>Hvordan er de posts på de servere du har prøvet? Er der god completion?
>Har selv tænkt på at skifte, eftersom news.inet.tele.dk er blevet meget
>ringe med hensyn til complete filer. :(

Jeg har brugt easynews.com i lang tid, og der er en meget god
completeness. Samtidig har de mellem 20 og 30 dages retention i de
store grupper.

/Jacob Larsen