Bowie - Heathen
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 20-05-02 14:02

Hejsa
Nu har jeg hørt den nye Bowie hele pinsen.
Den er klart noget andet end den, imo, geniale Hours. Men denne
kommer ganske tæt på. Tæt på fordi der er nogle numre jeg ikke helt
kan forlige mig med. Men det kommer nok.

Lydbilledet er skåret ned til det basale med en enkelt stryger hist og
her. Netop dette viser tydeligt hans genialitet - man ved aldrig hvad
man får næste gang der kommer han plade fra Bowie
Hvis U2 mener at de lavede verdens bedste rockplade med 'All That You
Can't Leave Behind', så er det fordi de ikke viste at denne var på
vej! Der er langt fra U2 og op til Bowie

Sunday
Cactus
Slip Away
Slow Burn
Afraid
I've Been Waiting for You
I Would Be Your Slave
Gemini spacecraft
5.15 the Angels Have Gone
A Better Future
Heathen

En samling meget smukke sange.
Som klart skal købes 11/6 når den udkommer.

Men hvor er der lang tid til 5/7

Morten
morten@bowman.dk

Fra : PolPot

Dato : 21-05-02 06:08

Ja Ja Ja.....Alle grupper mener jo nødvendigvis at de laver verdens bedste
plade og det skulle ikke undre mig, at deres fans har det på samme
måde.....Personligt vil jeg foretrække "All that......." fremfor "Heathen",
men ok...Jeg er heller ikke så stor Bowie fan...

Morten

PS: koncerten i Horsens bliver formentlig fed nok.....Nogen der ved om han
spiller helt gamle nummer...

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 20-05-02 21:49

On Mon, 20 May 2002 22:07:46 -0700, "PolPot"
<MortenAarhus2000@hotmail.com> wrote:

> [...]
>måde.....Personligt vil jeg foretrække "All that......." fremfor "Heathen",
>men ok...Jeg er heller ikke så stor Bowie fan...

Er jeg såmænd helt enig i, var også ment som en ironisk kommentar til
U2

>Morten
>
>PS: koncerten i Horsens bliver formentlig fed nok.....Nogen der ved om han
>spiller helt gamle nummer...

Desværre ikke endnu, men mon ikke der kommer et par stykker.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : PolPot

Dato : 21-05-02 06:55

Personligt mener jeg ikke at ALL THAT....er verdens bedst rock plade, men
den er der oppe af...Jeg synes, at The Joshau Tree er betydelig bedre, men
igen smag...er så forskellig....Men det kunne være sjovt at kåre u2 bedste
rock plade....

morten

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 21-05-02 00:04

On Mon, 20 May 2002 22:55:00 -0700, "PolPot"
> [...]

>igen smag...er så forskellig....Men det kunne være sjovt at kåre u2 bedste

Well Så er der kun Achtung Baby, at tage af

Morten
morten@bowman.dk

Fra : zcully

Dato : 21-05-02 15:30

Jeg syntes stadig Rattle and hum er den klart fedeste

Fra : Torben Larsen

Dato : 21-05-02 20:44

October.....helt klart October !
--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : Hans Pedersen

Dato : 21-05-02 07:29

On Mon, 20 May 2002 15:01:31 +0200, Morten Bowman Hansen
<morten@NOSPAMbowman.dk> wrote:

>En samling meget smukke sange.
>Som klart skal købes 11/6 når den udkommer.

Må jeg spørge, hvordan du har fået fingrene i albummet?

>Men hvor er der lang tid til 5/7

Oh yes. Der er rigtig lang tid. Glæder mig også meget!

--
Hans Pedersen, Esbjerg
ICQ: 9178476 | http://h2ns.dk