/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Har Tele Danmark en proxy-server?
Fra : Lars Kvorning


Dato : 20-05-02 12:54

I såfald hvad er adressen??

Hilsen Lars



 
 
Martin Højriis Krist~ (20-05-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 20-05-02 12:57

"Lars Kvorning" <kvorning@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:3ce8e407$0$11942$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> I såfald hvad er adressen??

Nej

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Lars Kvorning (20-05-2002)
Kommentar
Fra : Lars Kvorning


Dato : 20-05-02 13:35

Kender I andre jeg kan bruge hvis jeg er Tele Danmark-kunde??


"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> skrev i en meddelelse
news:3ce8e49d$0$58759$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Lars Kvorning" <kvorning@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> news:3ce8e407$0$11942$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > I såfald hvad er adressen??
>
> Nej
>
> --
> Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
> http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content
> Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet
>
>



Ivar Madsen (20-05-2002)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 20-05-02 13:47

On Mon, 20 May 2002 14:34:30 +0200, "Lars Kvorning"
<kvorning@nospam.dk> wrote:

>Kender I andre jeg kan bruge hvis jeg er Tele Danmark-kunde??

Nej, men hvad vil du dog også med sådan en?

--
news.milli.dk er nu åben for RO på tcp120,
det vil snart blive muligt at poste
hvis man har et BrugerID

Claus U (21-05-2002)
Kommentar
Fra : Claus U


Dato : 21-05-02 16:12

Ivar Madsen you wrote:

>> Kender I andre jeg kan bruge hvis jeg er Tele Danmark-kunde??
>
> Nej, men hvad vil du dog også med sådan en?

Hvis jeg nu havde et meget personligt problem, som jeg ville snakke om i en
nyhedsgruppe, hvor jeg ikke ønskede, at folk skulle kunne se min rigtige
ip, da jeg er pro@ccess kunde hos TDC med webserver, hvor mit navn, adresse
og arbejdssted står skrevet?

--
Claus U

SPAM FÆLDEN - dagens tal er 705.311 stk. pr. 20. maj 2002
Læs mere på http://www.cykeltyven.dk/spam.htm

Simon H. Pedersen (21-05-2002)
Kommentar
Fra : Simon H. Pedersen


Dato : 21-05-02 16:14

Claus U <nospam@my.dyndns.dk> wrote in
news:postede.on.21.05.2002.17.11.44.to.dk.edb.internet.udbydere.by.Claus@
my.dyndns.dk:


> Hvis jeg nu havde et meget personligt problem, som jeg ville snakke om
> i en nyhedsgruppe, hvor jeg ikke ønskede, at folk skulle kunne se min
> rigtige ip, da jeg er pro@ccess kunde hos TDC med webserver, hvor mit
> navn, adresse og arbejdssted står skrevet?

Så køb en billig account på en unix-maskine i Rusland.

--
Mvh. Simon Pedersen


Ivar Madsen (21-05-2002)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 21-05-02 18:25

On Tue, 21 May 2002 17:11:45 +0200, Claus U <nospam@my.dyndns.dk>
wrote:

>> Nej, men hvad vil du dog også med sådan en?
>Hvis jeg nu havde et meget personligt problem, som jeg ville snakke om i en
>nyhedsgruppe, hvor jeg ikke ønskede, at folk skulle kunne se min rigtige
>ip, da jeg er pro@ccess kunde hos TDC med webserver, hvor mit navn, adresse
>og arbejdssted står skrevet?

Det bruger du da ikke en proxy server til, det bruger du en
annomyniser til.
En proxy er da til at f.eks. en ISP gemmer det WEB sider brugerne
henter, så næste gang der er en bruger den henter samme side, så
sendes den fra proxyserveren, og ISP'en spare båndbrede ud af huset.

--
news.milli.dk er nu åben for RO på tcp120,
det vil snart blive muligt at poste
hvis man har et BrugerID

Claus U (21-05-2002)
Kommentar
Fra : Claus U


Dato : 21-05-02 19:24

Ivar Madsen you wrote:

> Det bruger du da ikke en proxy server til, det bruger du en
> annomyniser til.

Lyder som om det koster penge? anyway via en proxy kan man hurtigt poste
"anonymt" f.eks. via google m.v. meget let. Det kan godt være det er en
hjemmebrygget løsning, men jeg synes nu den er meget god.

> En proxy er da til at f.eks. en ISP gemmer det WEB sider brugerne
> henter, så næste gang der er en bruger den henter samme side, så
> sendes den fra proxyserveren, og ISP'en spare båndbrede ud af huset.

Er der egentlig en godt grund til TDC ikke har en? Både Cybercity og
Worldonline (jeg nægter at skrive det korrekt navn) har en.

--
Claus U - http://www.cykeltyven.dk -
Bemærk at dette indlæg er beskyttet af copyright. Ethvert svar baseret
på hele eller dele af min tekst vil være en krænkelse af mine rettigheder

Martin Højriis Krist~ (21-05-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 21-05-02 19:26

"Claus U" <nospam@my.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
news:postede.on.21.05.2002.20.23.52.to.dk.edb.internet.udbydere.by.Claus
@my.dyndns.dk...
> Er der egentlig en godt grund til TDC ikke har en? Både Cybercity og
> Worldonline (jeg nægter at skrive det korrekt navn) har en.

Indtægt kontra udgift er nok et godt bud

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Flemming Riis (21-05-2002)
Kommentar
Fra : Flemming Riis


Dato : 21-05-02 09:56

"Lars Kvorning" <kvorning@nospam.dk> wrote in message
news:3ce8ed75$0$11899$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

> Kender I andre jeg kan bruge hvis jeg er Tele Danmark-kunde??

google

søg på open proxy, du er ikke garanteret performance og dine data kører
gemmen en ukendt 3rd part så jeg ville passe på passwords
aka sæt dig egen proxy op eller lev uden.



Povl H. Pedersen (20-05-2002)
Kommentar
Fra : Povl H. Pedersen


Dato : 20-05-02 22:12

On Mon, 20 May 2002 13:54:15 +0200,
Lars Kvorning <kvorning@nospam.dk> wrote:
> I såfald hvad er adressen??

Jeg kan se du bruger Microsoft produkter.

Internet Explorer er jvf. Microsofts fortolkning en proxy server, så
hvad skal du med andre ?

--
Povl H. Pedersen - ALF#2 - D-482 - nospam@home.terminal.dk
Return e-mail is a spam tarpit.
Use 2 letters from first+last name to form username@[127.0.0.1]


Flemming Riis (21-05-2002)
Kommentar
Fra : Flemming Riis


Dato : 21-05-02 09:55

"Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> wrote in message
news:slrnaeiplq.3ro.nospam@home.terminal.dk

> Internet Explorer er jvf. Microsofts fortolkning en proxy server, så
> hvad skal du med andre ?

err hvor er det defineret henne ?, hvis det er korrekt er de ikke for skarpe



Ulrik Chr. (21-05-2002)
Kommentar
Fra : Ulrik Chr.


Dato : 21-05-02 12:35

"Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnaeiplq.3ro.nospam@home.terminal.dk...

> Internet Explorer er jvf. Microsofts fortolkning en proxy server,

Ja, ifølge deres fortolkning......

Men de har det også med nogen gange at se lidt mærkeligt på tingene...

--
Ulrik Christiansen
@: usenet@uac.dk * Homepage: www.uac.dk
ICQ: 24872480



Lars Kim Lund (21-05-2002)
Kommentar
Fra : Lars Kim Lund


Dato : 21-05-02 16:59

Hej "Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk>

>Jeg kan se du bruger Microsoft produkter.
>
>Internet Explorer er jvf. Microsofts fortolkning en proxy server, så
>hvad skal du med andre ?

Kilde?

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Jesper Giovanni (21-05-2002)
Kommentar
Fra : Jesper Giovanni


Dato : 21-05-02 17:48


"Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> wrote in message
news:slrnaeiplq.3ro.nospam@home.terminal.dk...
> On Mon, 20 May 2002 13:54:15 +0200,
> Lars Kvorning <kvorning@nospam.dk> wrote:
> > I såfald hvad er adressen??
>
> Jeg kan se du bruger Microsoft produkter.
>
> Internet Explorer er jvf. Microsofts fortolkning en proxy server, så
> hvad skal du med andre ?

Nu må i lige holde op! Manden vil gerne være anonym, af en ikke nærmere
defineret årsag.
Det betyder ikke nødvendigvis han har skumle hensigter, og vil uploade warez
og børneporno...så hvorfor ikke give ham lidt relevant info, istedet for at
begynde på det pjat!? :)

Men jeg er da godt klar over at Usenet er overfyldt med små tippier og
selvbestaltede høvdinger. Anarki længe leve...NOT!

Vi er her da for at hjælpe hinanden, og ikke begynde at stemple folk, bare
fordi de, i dettte tilfælde, vil kunne poste anonymt. Og i dét tilfælde
hjælper det jo nok ikke meget at han sætter en proxy op derhjemme. Hvor mon
den kan spores hen til!? *gg*

--
Jesper
(Ikke indebrændt...bare rolig!) ;)




Ulrik Chr. (21-05-2002)
Kommentar
Fra : Ulrik Chr.


Dato : 21-05-02 18:32

"Jesper Giovanni" <jesper-giovanni@SPAMSPAMpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3cea7a42$0$97286$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> > Jeg kan se du bruger Microsoft produkter.
> >
> > Internet Explorer er jvf. Microsofts fortolkning en proxy server, så
> > hvad skal du med andre ?
>
> Nu må i lige holde op! Manden vil gerne være anonym, af en ikke nærmere
> defineret årsag.

Hvad nu? - vi vil bare gerne vide hvad det er for noget med MSIE og at de
påstår det er en proxy.....

Hvorfor snakker du pludselig om at være anonym?


> så hvorfor ikke give ham lidt relevant info, istedet for at
> begynde på det pjat!? :)

Øhh, hvilken info skal vi give ham? - der er da blevet sagt at TDC ikke
bruger proxy.


> Vi er her da for at hjælpe hinanden, og ikke begynde at stemple folk,

Øhh, der er da ikke nogen der har stemplet nogen her i tråden???

Kan kun være et spørgsmålstegn over for dit indlæg... ?

--
Ulrik Christiansen
@: usenet@uac.dk * Homepage: www.uac.dk
ICQ: 24872480



Jesper Giovanni (21-05-2002)
Kommentar
Fra : Jesper Giovanni


Dato : 21-05-02 21:27


"Ulrik Chr." <usenet@uac.dk> wrote in message
news:3cea8472$0$97281$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Jesper Giovanni" <jesper-giovanni@SPAMSPAMpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:3cea7a42$0$97286$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> > > Jeg kan se du bruger Microsoft produkter.
> > >
> > > Internet Explorer er jvf. Microsofts fortolkning en proxy server, så
> > > hvad skal du med andre ?
> >
> > Nu må i lige holde op! Manden vil gerne være anonym, af en ikke nærmere
> > defineret årsag.
>
> Hvad nu? - vi vil bare gerne vide hvad det er for noget med MSIE og at de
> påstår det er en proxy.....
>
> Hvorfor snakker du pludselig om at være anonym?
>
>
> > så hvorfor ikke give ham lidt relevant info, istedet for at
> > begynde på det pjat!? :)
>
> Øhh, hvilken info skal vi give ham? - der er da blevet sagt at TDC ikke
> bruger proxy.
>
>
> > Vi er her da for at hjælpe hinanden, og ikke begynde at stemple folk,
>
> Øhh, der er da ikke nogen der har stemplet nogen her i tråden???
>
> Kan kun være et spørgsmålstegn over for dit indlæg... ?

Var hele humlen ikke at amnden gerne ville kunne poste anonymt, så han ikke
kunne traces tilbage til sin private ip!?
Kan godt være jeg sover en gang imellem....men...hehe *gg*

--
Jesper




Ivar Madsen (21-05-2002)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 21-05-02 21:54

On Tue, 21 May 2002 22:27:24 +0200, "Jesper Giovanni"
<jesper-giovanni@SPAMSPAMpost.tele.dk> wrote:

>Var hele humlen ikke at amnden gerne ville kunne poste anonymt, så han ikke
>kunne traces tilbage til sin private ip!?

Har han ikke nævnt med et eneste ord.

>Kan godt være jeg sover en gang imellem....men...hehe *gg*

Eller også taget fejl af hvem der har skrevet hvad,,,

--
news.milli.dk er nu åben for RO på tcp120,
det vil snart blive muligt at poste
hvis man har et BrugerID

Ulrik Chr. (21-05-2002)
Kommentar
Fra : Ulrik Chr.


Dato : 21-05-02 23:40

"Jesper Giovanni" <jesper-giovanni@SPAMSPAMpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3ceaada8$0$97290$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Var hele humlen ikke at amnden gerne ville kunne poste anonymt, så han >
ikke kunne traces tilbage til sin private ip!?

Jo, det tror jeg nok.... men hvad har det at gøre med vi spørg omkring det
med om MSIE er en proxy (ifølge MS selv) ?


> Kan godt være jeg sover en gang imellem....men...hehe *gg*

Det gør jeg også, så det skal du ikke tage så tungt

--
Ulrik Christiansen
@: usenet@uac.dk * Homepage: www.uac.dk
ICQ: 24872480



Ivar Madsen (22-05-2002)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 22-05-02 05:30

On Wed, 22 May 2002 00:39:41 +0200, "Ulrik Chr." <usenet@uac.dk>
wrote:

>> Var hele humlen ikke at amnden gerne ville kunne poste anonymt, så han >
>ikke kunne traces tilbage til sin private ip!?
>
>Jo, det tror jeg nok

Hvor står det? Og hvis det er, så er det ikke en proxy han skal bruge.

--
news.milli.dk er nu åben for RO på tcp120,
det vil snart blive muligt at poste
hvis man har et BrugerID

Peter Brodersen (21-05-2002)
Kommentar
Fra : Peter Brodersen


Dato : 21-05-02 23:29

On Tue, 21 May 2002 18:48:05 +0200, "Jesper Giovanni"
<jesper-giovanni@SPAMSPAMpost.tele.dk> wrote:

>Nu må i lige holde op! Manden vil gerne være anonym, af en ikke nærmere
>defineret årsag.

Ligesom du vist er irriteret over at der bliver skudt motiver i
fødderne, så gør du det tilsvarende selv. Lars har ikke nævnt noget om
motiv eller formål.

--
- Peter Brodersen

Jan (22-05-2002)
Kommentar
Fra : Jan


Dato : 22-05-02 22:49

Hvis jeg dog bare fik en krone for hver gang en tråd endte ude på spor 47,
når den startede inde på spor 1...

Men ak !

/Jan



Peter Brodersen (22-05-2002)
Kommentar
Fra : Peter Brodersen


Dato : 22-05-02 23:33

On Wed, 22 May 2002 23:48:45 +0200, "Jan" <jan@ingenmail.dk> wrote:

>Hvis jeg dog bare fik en krone for hver gang en tråd endte ude på spor 47,
>når den startede inde på spor 1...

Folk kan da sagtens få 100% opmærksomhed, ret til tråden og krav på
svar.

I så fald taler vi blot ikke længere om at folk skriver lidt som
hobby, men om egentlige serviceydelser.

På Usenet må man ta' hvad man kan få.

(fut: dk.admin.netikette)
--
- Peter Brodersen

Jesper Giovanni (24-05-2002)
Kommentar
Fra : Jesper Giovanni


Dato : 24-05-02 23:17


"Peter Brodersen" <professionel@nerd.dk> wrote in message
news:KRzG8.1283$N46.125252@news010.worldonline.dk...
> On Tue, 21 May 2002 18:48:05 +0200, "Jesper Giovanni"
> <jesper-giovanni@SPAMSPAMpost.tele.dk> wrote:
>
> >Nu må i lige holde op! Manden vil gerne være anonym, af en ikke nærmere
> >defineret årsag.
>
> Ligesom du vist er irriteret over at der bliver skudt motiver i
> fødderne, så gør du det tilsvarende selv. Lars har ikke nævnt noget om
> motiv eller formål.
>
> --
> - Peter Brodersen

Jeg har vist været træt, kan jeg se! *gg*
Jeg bukker lige ærbødigst mange gange, og bøjer mig i støvet.
Undskyld! :)

--
Jesper





Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408847
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste