Vedrørende Logic 985A, Fullsize Tower kabi~
Fra : Kim Lyngaas

Dato : 20-05-02 00:31

Hej dk.edb-hardware

Jeg har søgt en del efter noget mere information omkring dette kabinet Logic
985A http://www.prc-data.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=2615375

Problemet er at jeg gerne ville se det indvendig og bag ved, men jeg ikke
finde nogle billeder af det ude på nettet andet end et front billede, som
ikke beskriver det særlig godt.

Så hvis der er nogle der ude som har samme kabinet eller er stødt ind i
billeder af dette kabinet ville jeg gerne høre fra dem.

M.V.H

Kim Lyngaas

Fra : Leony

Dato : 20-05-02 12:10

"Kim Lyngaas" <lyngaas@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Så hvis der er nogle der ude som har samme kabinet eller er stødt ind i
> billeder af dette kabinet ville jeg gerne høre fra dem.

Her er der en som har nogle billeder liggende på sin hjemmeside af
kabinettet:
http://www.hardwareonline.dk/vis_bruger.asp?bruger=KB_
(under images), de er desværre ikke særlig gode.
Endnu en dog uden billeder:
http://www.checkmark.dk/pc.htm

Der står nogle specs her, men der er ikke nogen billeder:
http://www.gcscanada.com/products/cases/case_specs.htm#985A

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/