CF- kortlæser
Fra : Christian Skands

Dato : 19-05-02 22:27

Har for nylig fået en Sandisk USB CF-kortlæser (ImageMate) Hver gang PC'en
går i standby og jeg så vækker den igen, får jeg en meddelelse om at jeg har
fjernet en enhed uden at etellerandet - Hvorfor????

Christian

Fra : Thomas G

Dato : 20-05-02 14:40

> [...]
har
> fjernet en enhed uden at etellerandet - Hvorfor????

MÅSKE fordi, når PC'en går i standby mode går strømmes til USB porten og du
bruger WIN2000 ? og win2000 vil ikke have at du fjerne USB enheder uden
først at slå dem fra (i styre systemet).

Ovenstående er et gæt ud fra min bærbarer (den brokker sig bare ikke efter
en tur i standby mode men fejlmeddelsen ligner den jeg får hvis jeg hiver
stikket ud uden først at slå det fra).

mvh Thomas G

Fra : Christian Skands

Dato : 20-05-02 21:20

> [...]
> en tur i standby mode men fejlmeddelsen ligner den jeg får hvis jeg hiver

Det lyder som om at det er grunden. Er der noget at gøre ved det? Jeg bruger
ikke win 2000 men ME (aner ikke om det har noget at sige)

Christian

Fra : Thomas G

Dato : 21-05-02 19:39

> du

> Det lyder som om at det er grunden. Er der noget at gøre ved det? Jeg
bruger
> ikke win 2000 men ME (aner ikke om det har noget at sige)

Jeg har aldrig oplevet det med WIN ME. Hvad sker der hvis du hiver USB
enheden ud men PC'en køre ? Hvis der ikke sker noget tja så var ovenstående
ikke forklaringen.

Hvad du kan gøre .... er der en box til at sætte flueben hvor den skriver at
fremtidige advarseler af denne type skal der ses bort fra ? (giver det dig
egentlig nogen problemer ud over meddelsen ?)

mvh Thomas G

Fra : Christian Skands

Dato : 22-05-02 15:50

> [...]
> fremtidige advarseler af denne type skal der ses bort fra ? (giver det dig
> egentlig nogen problemer ud over meddelsen ?)

Der sker det samme hvis jeg hiver stikket ud uden at bruge ikonet i
startlinien først. Det giver ingen problemer ud over irritation og der er
intet felt til at sætte flueben i. Måske er det så bare noget jeg må vende
mig til

Christian