Pelsmusens renæssance
Fra : Anita Christensen

Dato : 19-05-02 00:28

Fundet: 1 stk. gammel og gennemtygget, men højtelsket pelsmus, samt 1 stk.
orange overstregningstusch.

Haves: 1 stk. overlykkelig burmeser, 1 stk. periodisk hyperaktiv somali og 1
stk ukarakteristisk kattet perser.

Mangles stadig: neglefil af ældre dato, som siger sjovt når den kurrer hen
over et parketgulv. Sidst set præ-burmeser.

Så kom ikke og sig at det ikke kan betale sig at rydde lidt op en gang i
mellem

Mange hilsner
Anita (og Jumpy der havde saaavnet sin pelsmus)

Fra : Ann K

Dato : 19-05-02 00:20

Hi, Hi.... oprydning er en god ting!
Har idag fundet seks (6!!!) tennisbolde under sofaen... Anede faktisk
ikke at kræene havde _så_ mange
Mvh Ann - der idag har et nogenlunde nullermandsfrit gulv...

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 19-05-02 01:55

in article ac6n9q$jmt$1@sunsite.dk, Anita Christensen at
baalac@hotmail*nospam*.com wrote on 19/05/02 1:27:

> [...]
> mellem
>
> Mange hilsner
> Anita (og Jumpy der havde saaavnet sin pelsmus)

Hm - af og til sidder jeg og tænker på f.eks. at Donna fik en bitte lille
gul mus med rød hale i indflytningsgave i sin tid. Hvor mon...? Jeg har
aldrig smidt den ud - og jeg har ikke set den i ca. 5 år... Den er ikke
under nogen af reolerne, sofaen eller stolene... HM...
Og hvad med alle pelsmusene - og alle boldene. Og Donnas elskede "stribede
uhyre" (en regnbuestribet flad, rund dims af plyds), der dukker op fra
guderne må vide hvor med ca. 6 mdrs. mellemrum - og forsvinder sporløst
igen... Kattelegetøj har tilsyneladende sit eget liv (gys!)
--
Knus fra Ann R, Donna & Ditte
Donna & Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck

Fra : Anita Christensen

Dato : 19-05-02 11:22

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> wrote in message

> [...]
> guderne må vide hvor med ca. 6 mdrs. mellemrum - og forsvinder sporløst
> igen... Kattelegetøj har tilsyneladende sit eget liv (gys!)

Ja, det grænser ind imellem til det uhyggelige. Tanken om at der er steder i
ens hjem som kun kattelegetøjet og kattene kender til

Igår aftes dukkede der på mystisk vis - fra et af disse steder - .... en
marshmallow op! som lillemissen susede rundt og daskede til. Og vi har ikke
haft marshmallows lææænge :-/ Så mon ikke der er en go' chance for at min
neglefil dukker op igen på et tidspunkt *G*

Mange hilsner
Anita (og Jumpy som beder mig hilse Donna og Ditte fra ham)

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 20-05-02 09:35

Kattelegetøj har tilsyneladende sit eget liv (gys!)

*g* Ja, det må være den rigtige forklaring på den pludselige forsvinden og
senere genopstand

Nina