Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et enkelt foto...
Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 18-05-02 23:30

Hejsa.

Jeg sad lige og kiggede mine billeder igennem, og faldt over det her.

http://www.mortenbock.dk/foto/funch/images/funch4.jpg

Hvad synes I om det? Jeg kan selv godt lide det "nøgne" motiv.

--
Kind regards,
Morten Bock Sørensen, Århus N, Denmark.

Fra : Mogens Beltoft

Dato : 19-05-02 16:57

"Morten Bock Sørensen" <news"NOSPAM"@mortenbock.dk> wrote in message
> [...]
>
> http://www.mortenbock.dk/foto/funch/images/funch4.jpg
>
> Hvad synes I om det? Jeg kan selv godt lide det "nøgne" motiv.

Hej Morten!

Jeg synes du burde finde et andet billedbehandlingsprogram. JPG-artifacts
(billedfejl pga. jpg-pakkerutinen) er der bare ALT for mange af.

Hvis det ikke er en fejl, men din stil, så må jeg hellere lukke munden :)

PS: Beskæringen kunne også gøres lidt bedre, se bl.a. den lodrette sorte
streg i venstre side af billedet.

PPS: Jeg bruger IE6.

Mvh
Mogens Beltoft

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 19-05-02 23:52

> Hej Morten!
>
> Jeg synes du burde finde et andet billedbehandlingsprogram. JPG-artifacts
> (billedfejl pga. jpg-pakkerutinen) er der bare ALT for mange af.

Jeg tror desværre, at det er fordi det er scannet fra negativet. Jeg har
ikke rigtig gjort så meget ud af behandlingen endnu. Måske jeg skulle prøve
det...

> Hvis det ikke er en fejl, men din stil, så må jeg hellere lukke munden :)

*G* Det ville da være en fin undskyldning...

> PS: Beskæringen kunne også gøres lidt bedre, se bl.a. den lodrette sorte
> streg i venstre side af billedet.

Igen en fejl ved indscanningen.

/Morten