Findes en L-forlænger til PCI og ISA?
Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 18-05-02 22:13

Jeg har brug for en "forlænger" i L-form, således at jeg kan lægge et
pci-kort og et isa-kort i samme plan som MB. De skal ligge hver sin vej...
Nogen der ved om dette findes, samt hvor jeg kan finde det?

Mvh Thomas - der har fuld gang i hjemmebyggeriet!

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 18-05-02 22:16

"Thomas Smedebøl" <whisdow@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nogen der ved om dette findes, samt hvor jeg kan finde det?
>
> Mvh Thomas - der har fuld gang i hjemmebyggeriet!

Ja det findes. For ikke så lang tid siden smed jeg et ISA L-bro (3
kortpladser ud). PCI bruges i bl.a. Compaq, så jo det findse, men hvor du
kan købe dem er en andes sag. Prøv måske www.danbit.dk - de har de
underligste ting til høje priser, men er det et must... Du skal have et moms
nummer for at kunne handle der, men mon ikke nogen kan hjælpe dig med det.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen