Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
SW-hjælp til Matrox Dual-Head
Fra : LarsS

Dato : 18-05-02 19:44

Hej,

Jeg har købt brugt Matrox gs400 uden andet medfølgende
end TV-out kabel. Driver og Manual har jeg så downloaded.
Men i Manual omtales "Matrox System Utilities" som bl.a.
kan bruges til TV-out for DOS-skærm. Men denne software
findes åbenbart kun på Matrox installations-cd'er.
Kan nogen hjælpe mig til at få "Matrox System Utilities"?

/LarsS

sidenius@kabelnettet.dk

Fra : Mythos

Dato : 18-05-02 20:01

"LarsS" <sidenius@kabelnettet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> findes åbenbart kun på Matrox installations-cd'er.
> Kan nogen hjælpe mig til at få "Matrox System Utilities"?

Du mener ve et G400 ?
Har du kigget her http://www.matrox.com/mga/support/drivers/home.cfm om der
skulle være det du mangler, ellers send mig en mail, så skal jeg se om jeg
kan hjælpe dig.

Kim Larsen

Fra : LarsS

Dato : 19-05-02 13:37

Kim "Mythos" <mythos@tdcadsl.dk> wrote ..

> Du mener vel et G400 ?
Ja
> [...]
> om der skulle være det du mangler.....
Ja
> ellers send mig en mail, så skal jeg se om jeg

Mange tak til Kim Larsen for den hurtige hjælp: jeg kan nu se
DOS skærm på TV med Matrox G400...

/LarsS