Program til CPU strømsbegrænsing
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-05-02 19:21

Der var tidligere tale om et program, som kunne sænke CPU stræmforbrug. Når
CPU belastningen var lav.

Nu har jeg fået bærbar, så det er aktuelt. Nogen som kan lede mig på sporet?

Fra : Madsen

Dato : 18-05-02 19:41

Bjarke Hansen skrev:

> Der var tidligere tale om et program, som kunne sænke CPU
> stræmforbrug. Når CPU belastningen var lav.
>
> Nu har jeg fået bærbar, så det er aktuelt. Nogen som kan lede mig
> på sporet?

Det er nævnt nogle stykker her: <http://makeashorterlink.com/?G1AE424E>
CPUidle og Vcool.

Madsen.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-05-02 19:58

> Det er nævnt nogle stykker her: <http://makeashorterlink.com/?G1AE424E>
> CPUidle og Vcool.

Tak Det var lige den tråd jeg havde ledt efter

Fra : Chingachgook

Dato : 19-05-02 09:55

burde din bærbar ikek selv justere det?
det gør de bærebare der er bare lidt nye, med strømbesparelser ved f.eks. at
slukke skærmen, men også at gå ned i cpu hastighed når der ikke er brug for
det og grafikkortene gør det også, så det burde meget gerne være hardware
understøttet hvis der er tale om en ny bærebar!

/Chingachgook