søger et script
Fra : Broxgaard

Dato : 18-05-02 14:42

jeg søger et script til foto.. det skal kunne sætte billeder efter nr.. fx.
hvis billede hedder 0001.jpg så kommer det første og så skal 0002.jpg kommer
lige bagefter osv. men der skal også være sådan at der er 5 billeder hen og
3 række ned.. og så skal det kunne laver flere sider selv.

Fra : Christian Joergensen

Dato : 18-05-02 15:32

On Sat, 18 May 2002 15:42:13 +0200, Broxgaard wrote:

> [...]
> 0002.jpg kommer lige bagefter osv. men der skal også være sådan at der
> er 5 billeder hen og 3 række ned.. og så skal det kunne laver flere

Hvor skal fakturaen sendes hen?

--
Christian Jørgensen | The knack of flying is learning how to throw
http://www.razor.dk | yourself at the ground and miss.

Fra : Broxgaard

Dato : 20-05-02 20:47

"Christian Joergensen" <mail@phpguru.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor skal fakturaen sendes hen?

Ingen steder

Fra : Mads A. Jensen

Dato : 18-05-02 15:58

Hej

Det er vel altid en god ide at kigge på
www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/
når man leder efter scripts. Der er det næsten altid sikkert at man finder
noget!

/Mads
http://php.disney-comics.dk/links