Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
billeder - cd-r - dvd
Fra : 120100700

Dato : 18-05-02 13:14

hi gruppe
Jeg har endnu ikke købt et digitalcamera men overvejer.
jeg ved man kan brænde sine billeder - til en cd-r.
Mit spørgsmål er - vil jeg kunne se disse via min dvd, der kan læse cd-r og
cd-rw.
Hvis ja ! hvordan skifter man så til "næste billede" og hvordan stiller man
"kikke tiden" til det enkelte billede ??

håber nogle af jer har nogen erfaring på området.

mvh
120100700

Fra : Sten-Martin

Dato : 18-05-02 13:20

Prøv Ulead DVD pictureShow
jeg tro det er hvad du søger.

Fra : 120100700

Dato : 18-05-02 13:32

Tak Sten Martin

Det ser fornuftigt ud - og ligner absolut noget af det jeg søger.

mvh

120100700

Fra : 120100700

Dato : 18-05-02 13:25

Ups!
Jeg mener se billederne på min stationære dvd i tilslutning til mit tv.
120100700

Fra : Per Pedersen

Dato : 18-05-02 22:05

Virker også der, på en stationer DVD.
Per

Fra : 120100700

Dato : 18-05-02 22:41

Sten og Per

Tak til jer begge - det var lige hvad jeg søgte.

mvh

120100700