Nogen Feedback på Get2net´s ADSL forsøg..?~
Fra : OmmiZZ

Dato : 18-05-02 13:03

Hi Group...!

Jeg forsøgt at komme med på Get2net´s testkørsel af deres kommende ADSL,
uden held..! Da jeg ikke ønsker at benytte TDC´s tilbud om ADSL, kunne det
være spænende at høre fra folk som har fået get2net´s ADSL op at køre..!!
Jeg tænker på forbindelsen, pingtider, support osv..! Jeg ved at der er
tale om demokørsel, men alligevel..!!

In advance
OmmiZZ

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 18-05-02 14:46

It seems OmmiZZ wrote:
> [...]
> være spænende at høre fra folk som har fået get2net´s ADSL op at køre..!!
> Jeg tænker på forbindelsen, pingtider, support osv..! Jeg ved at der er

Der er nok en del der vil være det samme som TDC da det er samme isenkram
de kører på. Der hvor der kan opstå forskelle i valg af CPE samt den
IP kvalitet og de tjenester der tilbydes. Hertil kommer forskelle i
prismodel, support, kundeservice osv.

--
Kasper Mejlgaard

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-05-02 15:01

"Kasper Mejlgaard" <nntpspam1@in-addr.dk> wrote in message

> [...]
> de kører på. Der hvor der kan opstå forskelle i valg af CPE samt den
> IP kvalitet og de tjenester der tilbydes. Hertil kommer forskelle i

Jeg tror nu alligevel det ikke bliver helt det samme isenkram. Mener kun det
var DSLAM´en og ADSL modem. De køber sig til.... Get2net skal vel selv
opbygge netværk til transport af data? Det er jo alligevel ret afgørende.
Hvordan det interne netværk er.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 18-05-02 23:56

In article <3ce65e9a$0$58756$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Bjarke Hansen wrote:

> [...]
> var DSLAM´en og ADSL modem. De køber sig til.... Get2net skal vel selv
> opbygge netværk til transport af data? Det er jo alligevel ret afgørende.

Nej, Tele2 får leveret datatrafikken på nogle få udvalgte punkter i
landet.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Beware of Bigfoot!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-05-02 00:02

Hansen wrote:

> Nej, Tele2 får leveret datatrafikken på nogle få udvalgte punkter i
> landet.

Okey, men så er det jo stadig tele2 der betaler for en given båndbredde til
TDC. Og levere så selv Internet fra de udvalgte knudepunkter du taler om...

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 19-05-02 00:10

In article <3ce6dd81$0$13623$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Bjarke Hansen wrote:

> Okey, men så er det jo stadig tele2 der betaler for en given båndbredde til
> TDC. Og levere så selv Internet fra de udvalgte knudepunkter du taler om...

Ja, og så er vi tilbage ved de parametre, som blev nævnt: IP
connectivity og CPE.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Atlanta:

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 21-05-02 23:49

"Kasper Mejlgaard" <nntpspam1@in-addr.dk> skrev i en meddelelse

> Der hvor der kan opstå forskelle i valg af CPE samt <klip>

Hvad er CPE?

--
Ulrik Christiansen
@: usenet@uac.dk * Homepage: www.uac.dk

Fra : Morten Boysen

Dato : 22-05-02 12:17

"Ulrik Chr." <usenet@uac.dk> wrote in message
> Hvad er CPE?

Customer Premises Equipment. Det er en betegnelse for udstyr, som står
ude hos kunden.

--
Morten Boysen

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 22-05-02 12:23

"Morten Boysen" <morten.boysen@aub.dk> skrev i en meddelelse

> Customer Premises Equipment. Det er en betegnelse for udstyr, som står
> ude hos kunden.

Ok, f.eks. en router,skillefilter, kabelmodem o.s.v.

Takker