Mothman Prophecies. Gigantspoiler
Fra : Peter Fleinert

Dato : 18-05-02 11:57

Efter at have set subj. nok sige at jeg blev skuffet. Der kommes jo ikke med
nogen direkte forklaring på hvorfor The Mothman kommer, og hvorfor folk
bliver advaret mod kommende ulykker. I det store hele fandt jeg filmen
usammenhængende og kedelig. Geres skuespil mener tangerer imo. det lettere
tåbelige. Alene slutningen med broen der styrter sammen mener jeg heller
ikke holder. Det kan da umuligt være første gang at den har været udsat for
så meget vægt. Det kan godt være jeg fandt den kedelig fordi jeg så den i
tyskland (på tysk), måske er jeg gået glip af noget. Den var jo oppe til
natfilm, så andre må da have set den.
Det med at den skulle være bygget på rigtige begivenheder, håber jeg ikke er
sandt, stakkels den mand der endnu ikke har indset han er klar til
indlæggelse .
Det var alt i alt noget af en skuffelse, men det bliver man jo ind i mellem.
Venlig hilsen Peter.

Fra : Esben

Dato : 18-05-02 18:07

"Peter Fleinert" <fleinert@whatthefuck.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tåbelige. Alene slutningen med broen der styrter sammen mener jeg heller

Du har ret, broen styrtede af ukendte årsager sammen og 46 mennesker døde -
altså holdt broen ikke.

> Det med at den skulle være bygget på rigtige begivenheder, håber jeg ikke
er
> sandt, stakkels den mand der endnu ikke har indset han er klar til
> indlæggelse .

Den ER bygget på rigtige begivenheder, men lige så meget er sikkert fiktion.

--
Esben

Fra : Per Kristensen

Dato : 19-05-02 18:52

Jeg syntes filmen var ret god.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 19-05-02 20:22

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev:

>Jeg syntes filmen var ret god.

Og jeg synes, den var ufattelig dårlig. Det er så sandelig gået
tilbage for Richard Gere.

Niels Søndergaard