Noget nyt vedr. Geforce4 Ti4200?
Fra : HW

Dato : 18-05-02 12:08

Hej Gruppe,

Er der nogen der har et overblik over hvilke butikker der allerede nu kan
tilbyde Geforce 4 Ti4200 gfx kort?

På forhånd tak.

Fra : news.tiscali.dk

Dato : 18-05-02 15:27

Prøv at kigge på www.shg.dk under Hot og nyt på forsiden!

De får GF4 Ti4200 om et par uger og prisen er lækker:)

Fra : Hurricane

Dato : 19-05-02 09:01

> Er der nogen der har et overblik over hvilke butikker der allerede nu kan
> tilbyde Geforce 4 Ti4200 gfx kort?

www.prc-data.dk

Levering: 2 dage... ifølge dem selv...

- Hurricane

Fra : Søren

Dato : 19-05-02 10:16

"Hurricane" <slj@chicks.dk> skrev i en meddelelse news:3ce75aa0$0$11920$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> www.prc-data.dk
>
> Levering: 2 dage... ifølge dem selv...
>
> - Hurricane

OK
Ca. 200kr mere for 128MB.
Ifølge denne test er Geforce 4 Ti4200. 64MB udgaven den hurtigeste
med 500MHz memory.
Hvorimod Geforce 4 Ti4200. 128MB bruger 4.5ns (444MHz) memory.
http://firingsquad.gamers.com/hardware/ti4200/default.asp

Geforce 4 Ti4200. 128MB pre-production kunne memory OC til 550 MHz.
http://www6.tomshardware.com/graphic/02q2/020409/geforce4ti4200-11.html
Geforce 4 Ti4200. 64MB kørte memory OC til 600 MHz.
http://firingsquad.gamers.com/hardware/ti4200oc/default.asp

M.v.h. Søren

Fra : Trickysparrow

Dato : 19-05-02 12:56

"Søren" <briskat@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> http://www6.tomshardware.com/graphic/02q2/020409/geforce4ti4200-11.html
> Geforce 4 Ti4200. 64MB kørte memory OC til 600 MHz.

Det er rigtig men F.eks Gainward sælger både GF TI4200 64 &128 MB
versioner med den samme type ram (4ns), så der ville jo ikke være den store
forskel.

Martin.

Fra : Søren

Dato : 19-05-02 14:36

"Trickysparrow" <martin@nospam-plakaten.dk> skrev i en meddelelse news:3ce792b9$0$7625$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> >

> Det er rigtig men F.eks Gainward sælger både GF TI4200 64 &128 MB
> versioner med den samme type ram (4ns), så der ville jo ikke være den store

Hehe. 349 ?
Gainward GeForce4 PowerPack!
Model Ultra/650 XP"Golden Sample"TM
http://www.gainward.de/shop/shop.html

M.v.h. Søren

Fra : Trickysparrow

Dato : 19-05-02 15:37

> Hehe. 349 ?
> Gainward GeForce4 PowerPack!
> Model Ultra/650 XP"Golden Sample"TM
> http://www.gainward.de/shop/shop.html
>
> M.v.h. Søren

Det er jo næsten 3000 kr, så kan man jo få et TI4400 istedet for.
man skal sgu kigge sig for at ikke blive tørret i røven.
Martin.

Fra : Joe Sandøe

Dato : 19-05-02 16:08

> Hehe. 349 ?
> Gainward GeForce4 PowerPack!
> Model Ultra/650 XP"Golden Sample"TM
> http://www.gainward.de/shop/shop.html
>
> M.v.h. Søren

Der er noget der ikke passer, for deres GeForce 4600 står til 599 Euro (ca
4455 Danske kroner uden moms), og på edb priser står det til 4295 Kr.
Så deres priser skal nok tages med et par kilo salt - men der er da en
meget stor prisdifference mellem GeForce 4200's 64 og 128 model :-/ på
deres hjemmeside.
VH Joe

Fra : jerry

Dato : 19-05-02 11:06

tjek evt. compumail, har lige fået superbillige daytona gf4 ti4200 på
listen.
mvh jerry

Fra : HW

Dato : 19-05-02 13:01

Tak til alle for hjælpen.

Daytona kortet hos Compumail er godt nok fristende med den pris, men
desværre har jeg kun dårlig erfaring med Palit Daytonas grafikkort. De har
det ofte med at anvende langsommere RAM end mange af konkurrenterne, hvorfor
de dermed kan holde prisen nede. Anyway, blot lidt information :)

I stedet har jeg bestilt "Point of View" kortet hos Shg. Dette er jo også et
discount-mærke, men jeg har indtil videre kun hørt godt om det - så jeg
tager chancen.

Fra : Søren Thing Pedersen

Dato : 19-05-02 14:53

Er der nogen der har set/hørt om et GF4 4200 UDEN blæser? (jeg hader
larm...)

mvh
Søren

Fra : JRS

Dato : 19-05-02 18:15

"Søren Thing Pedersen" <sthingp@SPAM.BE.GONE.get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:2gbfeuku0gksk9pknlo9t317m2u9qvbs33@4ax.com...
> Er der nogen der har set/hørt om et GF4 4200 UDEN blæser? (jeg hader
> larm...)
> mvh
> Søren

Tror jeg simpelthen ikke kan lade sig gøre .. Så skal det godtnok være med
en _kæmpe_ heatsink ..

MVH
JRS

Fra : Kim Sørensen

Dato : 19-05-02 22:37

"Søren Thing Pedersen" <sthingp@SPAM.BE.GONE.get2net.dk> wrote in message
> Er der nogen der har set/hørt om et GF4 4200 UDEN blæser? (jeg hader
> larm...)

Jo da. Med vandkøling.

/Kim
---
Gamebookers. Den ultimative odds site. Med Livebetting og betting via WAP på
mobilen.
>NYT<. Nu kan du selv lege Bookie på gamebookers. Følg linket til helt nye
oplevelser.
http://www.gamebookers.com/cgi-bin/intro.cgi?rid=121558