Freddy Fræk
Fra : Carsten Nielsen

Dato : 18-05-02 07:32

Hej!
Jeg hørte en sang med Freddy Fræk forleden dag -han
sang noget med -----Jeg er en træt gammel dreng......
Det lød som noget fra en sømandssang.Er der nogen
der ved hvad sangen hedder,om jeg kan finde den på nettet ? Jeg har ledt på
nettet efter freddy Fræks sange
men jeg har ikke kunnet finde nogen - ka' det virk'lig passe....? Hjælp
ønskes.På forhånd tusind tak.
V.h Carsten.

Fra : Thomas Petersen

Dato : 18-05-02 08:21

"Carsten Nielsen" <Veileborg@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
> Jeg hørte en sang med Freddy Fræk forleden dag -han
> sang noget med -----Jeg er en træt gammel dreng......

Hej Carsten

Den hedder faktisk bare "Jeg er en træt gammel dreng".

/Thomas

Fra : FINN

Dato : 18-05-02 08:24

Carsten Nielsen <Veileborg@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ce5f546$0$18625$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej!
> Jeg hørte en sang med Freddy Fræk forleden dag -han
> sang noget med -----Jeg er en træt gammel dreng......

Hej Carsten. Den findes i Politikens Lystige Viser nr 5 i den gamle udgave.
Den hedder Jeg" en træt gammel dreng.Den står på de fleste biblioteker.

Mvh Finn

Fra : Kristian Amby

Dato : 18-05-02 08:38

Den hedder oprindelig All For Me Grog, og er en traditionel irsk sang.

Den er måske lettere at finde.

Mvh
Kristian Amby