CSS ?
Fra : Is

Dato : 17-05-02 22:48

Hej
Jeg har lavet noget med en tabel, med en af mig valgt skrifttype. ! Men det
er vel mere smart med noget CSS ???
er der nogen der har link til nogle gode lærerige sider om emnet ? (for
begyndere i CSS)

Hvor meget indflydelse har det på hvor hurtig siden hentes ???

(bruger mest FP 2000)

Erik Isager
God pinse til alle !

Fra : N/A

Dato : 18-05-02 20:53

Fra : Is

Dato : 18-05-02 20:53

> Så er det vigtigt (forstår bare ikke rigtigt, hvorfor)
---
Nej ! det var bare fordi jeg var inde og rette noget på siden med tabellen,
via faneblad HTML. Da så jeg at i alle celler stod :
og så tækte jeg at der måtte være noget mere smart !!
Men hvis ikke siden bliver hurtigere at hente af det, så fortsætter jeg som
hidtil !

Erik Isager

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-05-02 21:48

Sat, 18 May 2002 21:52:44 +0200, skrev "Is"
<e.i@FJERN@get2net.dk>:

>Men hvis ikke siden bliver hurtigere at hente af det, så fortsætter jeg som
>hidtil !

Nu er Verdana jo ikke nogen speciel fonttype, så den vil der ikke
være problemer med at bruge (Linux og Mac har den ganske vidst
ikke)

Fordelen ved css er at man undgår, at der står font rundt omkring
på siden flere steder på siden, men blot i css'en.

Så kan man sige, at bruger du FP, så er det jo noget den selv
indsætter, men du kan i FP også sætte den til at bruge css og du
vil få meget pænere og kortere kode.

Men, hvordan det i praksis fungerer i FP har jeg ingen anelse om.