Nokia 6210 sidste nye software
Fra : +AkinSeak

Dato : 17-05-02 14:32

Er der en der ved, hvad sidste nye version er til Nokia 6210 ?

Min cd hvor smart suite skulle være på er ridset. Kan jeg mon få en ny eller
kan de downloades ?

G.T.A

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-05-02 17:40

+AkinSeak skrev:

>Er der en der ved, hvad sidste nye version er til Nokia 6210 ?

05.56 (25-01-02)

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : +AkinSeak

Dato : 17-05-02 21:51

Ved du hvad der er blevet rettet på sidste opdatering ?
Jeg har selv version 2.17 fra d,1/6-01

og kan man downloade smartsuite eller noget et sted ?

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:0jcaeus5ppo0t58qt4muvk6voql1hpmalh@news.tele.dk...

Fra : Muri

Dato : 22-05-02 21:55