The Country Danes på dansk top scenen
Fra : kim dane

Dato : 16-05-02 22:25

hejsa hvis i vil så har The Country Danes været på
http://www.dansktopscenen.dk
for at blive testet
i kan stemme der eller kigge for bi vores hjemmeside
og lytte til det nr som er blevet testet
http://www.countrydanes.dyndns.dk
venlig hilsen
The Country Danes

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-05-02 04:54

Hov hov do. Michael Winkler har "lånt" melodien een gang. Hihi. Jeg sladrer
til Bjørn og Okay.

Hilsen dansktopexperten

_____________________________

kim dane <country.danes@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ce42398$0$97282$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : kim dane

Dato : 17-05-02 07:01

det gør du bar når du snakker med dem så hils fra kim
og sig vi ses inden længe Ha Ha Ha
hvad har du hørt vores version hvad syntes du om den

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-05-02 22:02

kim dane <country.danes@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ce49c9e$0$18641$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> det gør du bar når du snakker med dem så hils fra kim
> og sig vi ses inden længe Ha Ha Ha
> hvad har du hørt vores version hvad syntes du om den
________________

Nej, men jeg forsøgte at lytte til den, men i har lavet det på den måde at
jeg skal downloade for at kunne høre den og jeg skal ikke nyde noget af at
få min computer til at nyse og hoste. Kan i ikke lave det sådan at
realplayer eller vindows mediaplayer går igang automatisk og spiller
melodien når man klikker. Det kan andre da gøre, så kan i også. Bare et
forslag, så skal jeg nok lytte.
Jeg åbner af princip aldrig filer der kommer fra internet. Men hvordan
spiller i? - er det noget i retning af Countryexpressen, Heidi Hauge,
Susanne Lana-band, Simon Von Koney eller Horsens Hardy, for så er det da
udmærket. Jeg kan forstå at i må spille traditionel country uden al det
computermanipuleringsskalderværkslydeffektpjat som er så udbredt også delvis
i New country.

Hilsen countryeksperten