hvad skal vi ha' til dessert?
Fra : Rune og Stinne

Dato : 16-05-02 18:18

Hejsa

Jeg har været så letsindig at love at medbringe dessert/kage til kaffen til
en fødselsdag på lørdag, jeg synes dog ikke rigtig jeg kan komme på noget
spændende så hvis nogen har et godt forslag modtages det gerne!

Det gør ikke noget det er både kompliseret og tidskrævende, men jeg skal
kunne tage det med i bilen - vi har ca. 1 times transport.

Jeg ved at hovedretten er "let" så det gør ikke noget hvis desserten er lidt
tung i det og kalorier skal der heller ikke tænkes på...

Mvh
Stinne

Fra : Kai Tore Steinsli

Dato : 16-05-02 22:47

"Rune og Stinne" <3r@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
lidt
> tung i det og kalorier skal der heller ikke tænkes på...

Hejsa Stinne!

I vores omgangskreds har en god islagkage altid vakt stor begejstring. Man
kan jo selv bestemme, hvor mange slags is/sorbet, du vil bruge, hvad der
skal i etc. Den kan nok godt fragtes en times tid i en køleæske af en art.
.............ved nærmere eftertanke: er det nu på lørdag (altså i morgen) du
skal til fødselsdag? I så fald får du nok ikke tid til en islagkage; hvert
lag skal jo være frossent, før du kan smække det næste på.
Nå, hvad så med pæretærte? Sådan en stor ulækker en med mørdejsbund,
marcipan-, pære- og mandelfyld og overtrukket med en god chokolade -
serveret med creme fraiche, is eller flødeskum!!
Det plejer at være et hit.......hvis man altså ikke er kalorie-hysterisk!!

Mvh. Line (der blev helt lækkersulten ved tanken om pæretærte)