installation af php module i apache
Fra : Pooh

Dato : 16-05-02 15:06

jeg har installeret apache2.0.36 og php4.2.1 vha php-installer. Apache
kører, men jeg kan ikke få den til at afviklet php-filerne. I en tidligere
installation af apache skulle man tilføje:
LoadModule php4_module d:/php/sapi/php4apache2.dll
og addModule mod_php4.c
og AddType application/x-httpd-php .php

er addModule forældet? jeg kan ikke se det nogen steder, og jeg får en fejl
når jeg indsætter det i httpd.conf filen?

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 16-05-02 17:20

http://shor.ter.dk/85604398

--
Mvh. Nezar Nielsen

Nano - Advanced Simplicity
http://www.nano.dk/

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 16-05-02 17:47

On Thu, 16 May 2002 18:20:15 +0200, "Nezar Nielsen" <tumpen@fez.dk>
wrote:

>http://shor.ter.dk/85604398

arhgh hvad .)
--
vh
Thomas Jensen, pil.dk

Fra : Christian Joergensen

Dato : 16-05-02 21:19

On Thu, 16 May 2002 18:47:22 +0200, Thomas Jensen - pil.dk wrote:

> arhgh hvad .)

citat: "Der ER absolut nogen, der bare skal prøve at spille smarte..." :)

--
Christian Jørgensen | The knack of flying is learning how to throw
http://www.razor.dk | yourself at the ground and miss.

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 16-05-02 22:26

Christian Joergensen wrote:

> citat: "Der ER absolut nogen, der bare skal prøve at spille smarte..." :)

Hehe, i virkeligheden prøvede jeg bare at ikke virke dum, eftersom jeg
sad med en klient (og jeg nævner ingen navne og regner med at INGEN
kigger i headerne til min besked), der ikke er så god til det der med
ombrydning af linier og så'n, og så var der jo Peter's fine værktøj jeg
kunne bruge :)

--
Mvh. Nezar Nielsen

Nano - Advanced Simplicity