GD Lib
Fra : niels

Dato : 16-05-02 13:22

Hvordan installerer jeg GD Lib på min "hjemme server"? Det er bare en lokal server jeg bruger
til at udvikle PHP scripts med.

Mvh, niels

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 16-05-02 13:40

> Hvordan installerer jeg GD Lib på min "hjemme server"? Det er bare en lokal server jeg bruger
> til at udvikle PHP scripts med.

Hvis du kører på en Windows så prøv at gå ind i php.ini filen... der er et sted hvor der er en
masse filer der hedder aspell.dll med ; foran.

Fjern ; foran den linie der hedder noget med gd.dll eller ligende... genstart serveren... og så
skulle det virke...

mvh
Johan

Fra : Johan Holst Nielsen