Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dobbeltsidet fotopapir
Fra : Christian Vandsø

Dato : 16-05-02 11:58

Jeg printer mine brochurer på fotopapir og har fundet noget
dobbeltsidet "no name" papir i Metro en gang. Nogen der ved om de
"officielle" fabrikanter laver dobbeltsidet papir?

/Christian

--
~ http://www.vandsoe.dk/ ~
[ Non semper ea sunt quae videntur ]

Fra : Per F Andersen

Dato : 16-05-02 12:05

> dobbeltsidet "no name" papir i Metro en gang. Nogen der ved om de
> "officielle" fabrikanter laver dobbeltsidet papir?

Kodak har et dobbeltsidigt Glossy 190 g/m2 - det er ret billigt i
ComputerCity: 3 X 25 stk 100kr.
Det virker fint for HPprintere

Per F Andersen
eksamineret grafolog
http://www.grafolog.dk

Fra : Henrik Hougaard

Dato : 16-05-02 16:23

Jeg synes bare ikke det er særligt godt (desværre) - ihvertfald ikke på min
HP990CXI. Derimod er Kodak Ultra Glossy der desværre ikke er dobbeltsidet og
lidt dyrere helt godt på printeren.

Har du erfaring med særlige indstillinger - papirtype m.v. for at få optimal
print ud af Kodak Glossy?

--
Henrik Hougaard
fam.hougaard@nospam.stofanet.dk

Fra : Per F Andersen

Dato : 16-05-02 16:52

> Har du erfaring med særlige indstillinger - papirtype m.v. for at få
optimal
> print ud af Kodak Glossy?

Jeg sætter altid min HP DEskjet 1120C til HP Premium-fotopapir

mvh

Per F Andersen
eksamineret grafolog
http://www.grafolog.dk

Fra : Christian Vandsø

Dato : 17-05-02 08:14

On Thu, 16 May 2002 17:22:59 +0200, "Henrik Hougaard"
<fam.hougaard@nospam.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>lidt dyrere helt godt på printeren.
>
>Har du erfaring med særlige indstillinger - papirtype m.v. for at få optimal

Jeg har også en 990CXI, og har eksperimenteret lidt med de
forskelige PhotoRet og 2400DPI print. Jeg har ofte tekst og grafik
blandet sammen, og kvaliteten af de to er nærmest omvendt
proportionale. PhotoRet giver bedre billeder og værre tekst.

/Christian