Knæk og bræk til alle bukkejægere i morgen~
Fra : Jack Jensen

Dato : 15-05-02 19:27

Hej

Jeg håber I skyder den største drømmebuk i morgen.
Og at den er ramt perfekt!

Lad være med at tage chancer - selvom han er stor/lille - han kommer en
anden dag!
Det skud du ikke har løsnet - fortryder du aldrig!

Du kan endog blive "høj" ved at lette på låget af ham - hvis han snyder dig
og vender røven til.

Det er jo ikke en konkurrence om at skyde flest og først.

Skyd dem så du har samvittigheden i orden! - Både overfor dig selv og det
levende dr du skyder på.

Har du skudt din riffel ind????

Ellers kan du ikke forsvare at skyde på en råbuk i morgen tidlig!!!!

Knæk og bræk.

(Jeg har ikke skrevet dette for at pudse min egen glorie)
- Men jeg skal nok få nogle særdeles seriøse henvendelser

Mvh
Jack

Fra : E.D.

Dato : 15-05-02 19:54

Hej Jack..

Seriøse henvendelser ?? Hmmmmm..

Der kan vel ikke indvendes noget som helst mod det du skriver ??

Nogle af mine bedste minder er ikke kun fra de dage hvor bukken forendte for
en bladkugle, men også fra de gange hvor man har set en flot og yndefuld rå
esse bare 5-10 meter fra hochsitzen.. Det er nok til at vide hvor dejlig
livet også kan være..

Men knæk og bræk til jer alle.

Mvh E. Doc..

Ps: håber at vi alle husker at nyde synet når solen står op

Fra : Peder Porse

Dato : 15-05-02 22:35

> Ps: håber at vi alle husker at nyde synet når solen står op

Og det gør den kl. 5.06 her i sognet.

Jeg skal finde den, der går i skovens vestlige del.

Knæk og bræk, venner. Vi snakkes ved i morgen,det er vist sengetid

pp

Fra : Aksel Herlev

Dato : 16-05-02 06:41

Kl. 05:12 årets første buk , en lille gaffelbuk 16cm høj

Aksel Herlev

Fra : Alex Linaa

Dato : 16-05-02 13:09

Aksel Herlev <aksel.herlev@privat.dk> skrev i

> Kl. 05:12 årets første buk , en lille gaffelbuk 16cm høj

Øhh, 16 cm? - Sikker på det ikke var en hare? (Kunne ikke dy mig

Tillykke med bukken
Alex

Fra : Niels Riis

Dato : 16-05-02 13:24

> Aksel Herlev <aksel.herlev@privat.dk> skrev i

Tillykke med den, var det en god og spændende jagt?
selv så jeg 7 rå´er og en buk, men bukken så jeg så kort tid så jeg ikke ved
om det var gaffel eller 6ender, men jeg kommer tilbage en anden dag og så er
den vokset en halv millimeter

Nills Riis - der forresten også så 12 hare - det hele var i midtjylland før
kl. 08

Fra : Jack Jensen

Dato : 21-05-02 13:14

"E.D." <evild69@hotmail.com> wrote in message

> [...]

> Men knæk og bræk til jer alle.
>
> Mvh E. Doc..
>
> Ps: håber at vi alle husker at nyde synet når solen står op

Første morgen - i herligt vejr.
Stødte en rå og en buk på vej til min udvalgte post.
Der var skydetid.
Op med riflen og finde bukken. - Den var god nok.
Ulige gaffel.
- Men han tegnede mod den lyse himmel.
Så endnu lever han
Men et flot syn af nogle stærke dyr.