[Star Wars] AOTC - Så er det tid.
Fra : Fenris

Dato : 15-05-02 18:20

Om det er for langt ude, nørdet, tidsspilde eller realitetsbenægtende
kan jeg ikke bekymre mig om lige nu. Jeg har lige set Go' aften Danmark
på TV2, og det er altså et vaskeægte herre-sejt syn at se Boba Fett og
stormtroopers i fuld kampuniform rende rundt og patruljere folkemængden
på hovedbanegården...

Jeg ville give mit lyssværd for en billet til midnatsforestillingen lige
nu... :)

--
Thomas Hejl Pilgaard | <mailto:Fenris@DeathsDoor.com>=-=<ICQ#: 23729247>
Kollegievej 7 - 35 | -------------------------------------------------

Fra : Mette

Dato : 15-05-02 18:20

Den 8-årige Yoda var da også meget sød..

Fra : / / dentro / /

Dato : 15-05-02 18:50

"Mette" <b000305@socsci.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Den 8-årige Yoda var da også meget sød..

5! *s*
Jeg synes pludselig at Yoda var blevet meget naiv og uintelligent at
se på, hehe... Han sagde ikke noget, og stod bare og kiggede måbende
rundt i studiet, helt forvirret.

PS. Hvad med om nogen snuppede et webcam med i biffen? *gg*

/ / dentro / /

Fra : nikolaj borg

Dato : 15-05-02 18:55

/ / dentro / / wrote:
> PS. Hvad med om nogen snuppede et webcam med i biffen? *gg*

Det kunne faktisk være skægt at se en optagelse, ikke af filmen, men af
publikum.

/Nikolaj

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 15-05-02 19:01

"Fenris" <fenris@deathsdoor.com> writes:
> Jeg ville give mit lyssværd for en billet til midnatsforestillingen lige
> nu... :)

Siger det selv lyde, eller skal man bruge munden?
--
Lars Balker Rasmussen "Special is bad."

Fra : Rene´ Mikkelsen

Dato : 15-05-02 20:38

Tv 2 nyhederne klokken 22 vil sende direkte derinde fra ellers på
Cozmorama.dk vil der blive sendt live ....
--
Hilsen

Rene´

Star Wars: Episode II - Attack Of The Clones, May 16th 2002

Fra : David Rasmussen

Dato : 15-05-02 21:18

Rene´ Mikkelsen wrote:
> Tv 2 nyhederne klokken 22 vil sende direkte derinde fra ellers på
> Cozmorama.dk vil der blive sendt live ....
> --
> Hilsen

Der har da ikke været noget endnu i nyhederne?

Fra : David Rasmussen

Dato : 15-05-02 21:20

David Rasmussen wrote:

> Der har da ikke været noget endnu i nyhederne?

Oh sorry... 5 sekunder senere kom det :)

Fra : Peter B. Juul

Dato : 15-05-02 21:30

"Rene´ Mikkelsen" <mikkel12@sport.dk> writes:

> Cozmorama.dk vil der blive sendt live ....

Jeg "bootede" Cozmorama.dk og ville have den kørende i baggrunden,
mens jeg lagde sidste hånd på min jedi-dragt (jeg er sikkert den
eneste i kostume kl. 21.00. Fint. Så får jeg mere opmærksomhed. Jeg
elsker opmærksomhed.)

Midt mens jeg sidder og syr kanter på fem meter lagenlærred hører jeg
i de korte pauser, hvor symaskinen ikke larmer, at hende gimpen er i
gang med at fortælle hvad der sker i Ep.2.

Nu ved jeg allerede meget mere end jeg har lyst til at vide.

Jeg var nødt til at slukke.

Hvad tror de kvajpander egentlig? At det ikke er nørderne, der helst
er fri for referater, der sidder og ser online-TV?

Yikes.

--
Peter B. Juul, o.-.o "We haven't lost and we never will
The RockBear. ((^)) Today you came into our grasp

Fra : Fenris

Dato : 16-05-02 17:02

Lars Balker Rasmussen <lars@balker.org> er blandt andet berygtet for i
news:0fd6vxnvdw.fsf@humulus.daimi.au.dk at have ytret:

> Siger det selv lyde, eller skal man bruge munden?

Det siger faktisk lyde, men der er da intet galt i at måtte bruge
munden... Det var godt nok for Ewan McGregor under indspilningerne...
(Star Wars Episode 2 - Attack of the Clones - The Dogme Edition anyone?)

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 15-05-02 23:29

Det ser ud til at dem der skal ind og se SW idag har endnu en ting at
glæde sig til da Teaser Traileren til Matrix II og III vist bliver vist
før filmen.

Fra : CybaMerc

Dato : 15-05-02 21:45

A long time ago in a galaxy far, far away....
Lars Hoffmann wrote:

>Det ser ud til at dem der skal ind og se SW idag har endnu en ting at
>glæde sig til da Teaser Traileren til Matrix II og III vist bliver vist
>før filmen.

Nice!

Gratis pizza og drikkevarer, The Matrix og Star Wars på én aften :)

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 15-05-02 23:45

CybaMerc escribió

> Gratis pizza og drikkevarer, The Matrix og Star Wars p† ‚n aften

Jeg er også dybt negativ over at den ikke kommer i biffen hernede før på
Fredag (((

Angående Matrix traileren er denne nyhed fra whatisthematrix.com hvor
man også kan se trailerne senere idag:

The first teaser to the MATRIX: RELOADED and THE MATRIX: REVOLUTIONS is
set to be released on Wednesday May 15th, with its world premier on
Entertainment Tonight. To see it in theaters, it will be attached to a
certain film due out this week. If you miss it, don't worry, you can
view it here, at www.TheMatrix.com, directly after its final airing on
Entertainment Tonight. That's roughly 9pm PST, May 15th.

For this online release, we've decided to go digital... this is THE
MATRIX, after all. We compressed this first teaser directly from the 2K
digital source files, over 20 gigabytes of data. Why'd we bother? No
scan lines, capable of far higher resolutions, zero transfer loss. More
shortly.

Fra : CybaMerc

Dato : 16-05-02 09:22

A long time ago in a galaxy far, far away....
Lars Hoffmann wrote:

[snip]

>Angående Matrix traileren er denne nyhed fra whatisthematrix.com hvor
>man også kan se trailerne senere idag:

Der var ingen trailer for The Matrix... medmindre den blev vist inden
reklamerne.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-05-02 09:35

CybaMerc <CybaMerc@image.dk> escribió en el mensaje de noticias
5uq6euo108fvgk5idlna9e1h59f58047cq@4ax.com...

> Der var ingen trailer for The Matrix... medmindre den blev vist inden
> reklamerne.

Den kan downloades paa:
http://progressive.stream.aol.com/wbonline/reloaded_teaser_1_640.mov og
ser fuldstaendig giftig ud!

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-05-02 10:23

Lars Hoffmann
> gentog sig selv 4 gange....

Beklager, min forbindelse koerte ikke lige saa fint.

Fra : Jesper Winding

Dato : 16-05-02 10:51

> Den kan downloades paa:
> http://progressive.stream.aol.com/wbonline/reloaded_teaser_1_640.mov og
> ser fuldstaendig giftig ud!

YESSS!!!!! Huhh!

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-05-02 09:35

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-05-02 09:35

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-05-02 09:35

Fra : CybaMerc

Dato : 16-05-02 11:18

Lars Hoffmann wrote:

>Den kan downloades paa:
>http://progressive.stream.aol.com/wbonline/reloaded_teaser_1_640.mov og
>ser fuldstaendig giftig ud!

Takker for linket. Jeg synes dog, den er småkedelig :/

Fra : Peter B. Juul

Dato : 15-05-02 21:48

CybaMerc <CybaMerc@image.dk> writes:

> Gratis pizza og drikkevarer, The Matrix og Star Wars på én aften :)

Hvornår serverer de pizza? Kl. 21.00 serverer de bare chips. boooooring.
--
Peter B. Juul, o.-.o "I see, you are completely mad.
The RockBear. ((^)) I just wanted to make sure."

Fra : CybaMerc

Dato : 16-05-02 09:24

Peter B. Juul wrote:

>Hvornår serverer de pizza? Kl. 21.00 serverer de bare chips. boooooring.

De to første forestillinger blev sponsoreret af Dominos :)

Der er også kun chips til 18-forestillingen - men det er gratis, så
man kan jo ikke klage.

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 15-05-02 22:49

Lars Hoffmann wrote (Lars Hoffmann skrev):

> Det ser ud til at dem der skal ind og se SW idag har endnu en ting
> at glæde sig til da Teaser Traileren til Matrix II og III vist
> bliver vist før filmen.

At _nogen_ er mere til SW end Matrix er "beyond me"... :)

--
<author> Peter Fjesten </author>
<e-mail validity> yes </e-mail validity>

Fra : Peter B. Juul

Dato : 15-05-02 23:01

Peter Fjelsten <nospamtofjelsten@adr.dk> writes:

> At _nogen_ er mere til SW end Matrix er "beyond me"... :)

Matrix er en gang uhyre flot pop, intet andet.

SW har et univers man kan digte videre på.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Plej omgang med vise, så bliver du vís,
The RockBear. ((^)) den, der omgås tåber, går det ilde."

Fra : David Rasmussen

Dato : 15-05-02 23:16

Peter B. Juul wrote:

> Matrix er en gang uhyre flot pop, intet andet.
>
> SW har et univers man kan digte videre på.

Og alligevel var The Matrix 12478 gange federe end Jar Jar Binks Diary.

/David

Fra : Peter B. Juul

Dato : 15-05-02 23:47

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.spam.egg.sausage.and.spam.net> writes:

> Og alligevel var The Matrix 12478 gange federe end Jar Jar Binks Diary.

Det er som man ta'r det. Jeg har svært ved at se det rimelige i at
sammenligne de film ret meget.
--
Peter B. Juul, o.-.o "nej, folk vil ikke have nogen Playstation
The RockBear. ((^)) selv om der er mange der køber den."

Fra : David Rasmussen

Dato : 16-05-02 11:10

Peter B. Juul wrote:

> Det er som man ta'r det. Jeg har svært ved at se det rimelige i at
> sammenligne de film ret meget.

Det var dig der startede.

/David

Fra : Peter B. Juul

Dato : 16-05-02 11:16

> Det var dig der startede.

Umm, nej, det var faktisk Peter Fjelsten.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Diskussioner ødelægges tit af folk,
The RockBear. ((^)) der ved hvad de taler om"

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 15-05-02 23:56

Peter B. Juul wrote (Peter B. Juul skrev):

> Matrix er en gang uhyre flot pop, intet andet.

Vrøvl. Det er da en klassisk historie. Jeg synes SW (I, II, III -
originale rækkefølge, jeg gider ikke sætte mig ind i "den nye
rækkefølge" (tm)) er røvkedelig.

> SW har et univers man kan digte videre på.

Lad os se Marix II og III før vi udtaler os om den?

Fra : Christian Andersen

Dato : 15-05-02 23:57

Peter Fjelsten wrote:

> Vrøvl. Det er da en klassisk historie. Jeg synes SW (I, II, III -
> originale rækkefølge, jeg gider ikke sætte mig ind i "den nye
> rækkefølge" (tm)) er røvkedelig.

Hejsa.

Kan I ikke holde jer til filmgruppen?

FUT: dk.kultur.film

--
..signature

Fra : Peter B. Juul

Dato : 16-05-02 00:12

> Vrøvl. Det er da en klassisk historie.

Tjah. Det gør den ikke dyb eller specielt interessant.

Jeg har set den tre gange. Tredje gang kedede jeg mig, fordi der ikke
rigtig var noget nyt at give sig i kast med i den.

Men ja, historien er klassisk: Den underkuede dreng, der viser sig at
være født til noget stort. Faktisk minder mr Andersons historie en del
om hr. Skywalker juniors, slår det mig lige.

> Lad os se Marix II og III før vi udtaler os om den?

Hvof' det?

Der er ikke rigtig nogen plads, som jeg ville finde interessant i
Matrix-universet. Jeg kunne sagtens udpege en spændende
(ikke-ekssiterende) rolle til mig selv i SW-universet. Det var sådan
set det jeg mente.

Men misforstå mig nu ikke: Jeg finder at Matrix var en meget, meget
flot gang pop og jeg var helt ekstatisk da jeg havde set den første
gang. Det er en glimrende film. Det synes jeg også SW-filmene -
incl. Ep. I - er. Jeg kan ikke rigtig forstå, hvorfor man i den grad
forventes at vælge mellem dem.

Er det sådan en "Er du rå, mørk og kold som de seje helte i Matrix
eller er du en ridder i skinnende rustning som dem i Star Wars, for du
kan jo ikke være begge dele."-ting?
--
Peter B. Juul, o.-.o When you are a Bear of Very Little Brain, and you Think
The RockBear. ((^)) of Things, you sometimes find that a Thing which seemed

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-05-02 00:24

Peter B. Juul escribió

> Er det s†dan en "Er du r†, m›rk og kold som de seje helte i Matrix
> eller er du en ridder i skinnende rustning som dem i Star Wars, for
> du kan jo ikke v‘re begge dele."-ting?

Jeps, det er lige præcis det det handler om. Laser-sværd er da også et
bøssevåben
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Peter B. Juul

Dato : 16-05-02 00:36

Lars Hoffmann <lars@hoffmann.ac> writes:

> Jeps, det er lige præcis det det handler om. Laser-sværd er da også et
> bøssevåben

I modsætning til at rende rundt i nattøj sammen med en stor skaldet neger?

--
Peter B. Juul, o.-.o "Fra nu af er I ikke længere mine kloner.
The RockBear. ((^)) I er mine fætre.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 16-05-02 10:30

Peter B. Juul wrote:

> I modsætning til at rende rundt i nattøj sammen med en stor skaldet neger?

Well, det er da i det mindste en meeeeget skræmmende tanke... eller kan
være det hvis ikke man ved hvad han vil med een

Tenz.

Fra : Fenris

Dato : 16-05-02 16:56

Peter B. Juul <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> er blandt andet berygtet for i
news:m3znz1nfv9.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk at have ytret:

> I modsætning til at rende rundt i nattøj sammen med en stor skaldet neger?

Nu vi taler om store skaldede negre... Så har Star Wars vist fordelen!
(BMF - Need I say more?)

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 16-05-02 15:35

Lars Hoffmann <lars@hoffmann.ac> writes:
> Det ser ud til at dem der skal ind og se SW idag har endnu en ting at
> glæde sig til da Teaser Traileren til Matrix II og III vist bliver vist
> før filmen.

Hvaaaaaaaaaad! Det var der ikke til midnatsforestillingen :(

(Hulk, Spiderman, Blade II, svjh.)
--
Lars Balker Rasmussen "Special is bad."

Fra : Fenris

Dato : 16-05-02 16:58

Lars Balker Rasmussen <lars@balker.org> er blandt andet berygtet for i
news:0f8z6knosu.fsf@humulus.daimi.au.dk at have ytret:

> Hvaaaaaaaaaad! Det var der ikke til midnatsforestillingen :(
> (Hulk, Spiderman, Blade II, svjh.)

Hvaaaaaaaaad! Hverken Hulk eller Blade 2 til middagsforestillingen!
Til gengæld ser Minority Report faktisk mere interessant ud end jeg
troede...

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 16-05-02 17:02

> Hvaaaaaaaaad! Hverken Hulk eller Blade 2 til middagsforestillingen!
> Til gengæld ser Minority Report faktisk mere interessant ud end jeg
> troede...

Jeg er faktisk ikke 100% på at Hulk var med - det er ihvertfald kun en
teaser, anyway... Men Minority Report?! Suk, hvorfor skal der være så
stor forskel.
--
Lars Balker Rasmussen "Special is bad."

Fra : Tenzel Kim

Dato : 16-05-02 22:28

Lars Balker Rasmussen wrote:

> Jeg er faktisk ikke 100% på at Hulk var med - det er ihvertfald kun en
> teaser, anyway...

Hvis Hulk sidder foran AOTC er det i hvert tilfælde kun i meget få
udvalgte biografer og utekstede, da trailerene først lige er ankommet
til landet for et par dage siden.

Tenz.
http://www.tvshowboards.com/starwars/

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 17-05-02 16:27

Lars Balker Rasmussen <lars@balker.org> writes:

> Jeg er faktisk ikke 100% på at Hulk var med - det er ihvertfald kun en
> teaser, anyway...

Hvis Hulk var med må den have været meget forglemmelig.

Fra : David Rasmussen

Dato : 17-05-02 01:58

Ja, den var jo så lysår bedre en TPM. Det bliver spændende at se 3'eren.
Jeg synes to på ingen måde at AOTC "råder bod" på TPM. TPM er stadig
usandssynligt dårlig, i mine øjne. Måske endnu dårligere end før.

/David