Halal slagtere i Århus
Fra : Jesper

Dato : 15-05-02 15:30

Hej´sa
Inspireret af "Reneord for pengene" som blev sendt for et par uger siden,
har jeg lyst til at prøve at købe noget kød fra en af disse billige
slagtere, men hvor ligger de har i Århus og hvordan er kvaliteten af de
forskellige slagtere, er der nogle man ikke skal handle med eller er de alle
gode, f.eks. også hvad angår prisen?

På forhånd tak
Jesper

Fra : S. B. [8000]

Dato : 15-05-02 15:36

"Jesper" <jesperts@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> slagtere, men hvor ligger de har i Århus og hvordan er kvaliteten af de
> forskellige slagtere, er der nogle man ikke skal handle med eller er de

Hej Jesper
Det ligger på noget der hedder Edwin Rahsvej, kommer du fra ringgaden og
kører ind af vejen, skal du dreje ved første indkørsel ved Shell tanken, som
kommer på din højre hånd, knap en km nede af vejen
Kør om bag ved den store grå bygning som er Bazar Vest, så ligger slagterne
lige inden for indgangen.
Kødet er i orden og billig.
Har lige i dag købt 1800 g. oksebov og 1000 g. Culottesteg - pris 160 kr.

Søren

Fra : Thomas Hjort

Dato : 15-05-02 15:42

"S. B. [8000]" <sfb(slettes)@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> Kødet er i orden og billig.
> Har lige i dag købt 1800 g. oksebov og 1000 g. Culottesteg - pris 160 kr.

Hvorfor er det så billigt?

Thomas

Fra : S. B. [8000]

Dato : 15-05-02 16:01

<KLIP>

> som
> slagterne
> >

> Hvorfor er det så billigt?
>
> Thomas

Tjae for det første giver de ikke meget i husleje der, gammel konkurs bo fra
en kedelfabrik.
Dernæst arbejder de sikker for en løn der er mindre end det du og jeg ville
gå for, eller flere timer for den samme løn.
Det er i hvert fald den forklaring de giver i Århus Stiftidende i dag

Søren