Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
ARBEJD HJEMME !
Fra : K. Jensen

Dato : 07-02-01 03:40

ARBEJD HJEMME !

Bliv din egen chef !!!

Er du klar til noget ANDERLEDES? Er du træt af de daglige RUTINER? Er du
træt af at andre tager profitten af din INDSATS? Kan du tænke dig at arbejde
hjemme for at få mere tid sammen med familie og venner? Har du givet op over
for de "gode" tilbud? DET VAR DET SAMME FOR MIG ! Derfor begyndte jeg med
ONLINE E-MAIL TJENESTER. Jeg driver hele min forretning online over
Internettet, det betyder, at jeg har lave omkostninger og kan drive min
forretning når det passer mig. Du kan tjene godt på dette koncept hvad enten
du arbejder heltids eller deltids. Online instruktion er inkluderet. Ingen
betaling på forskud. Alt du behøver er en PC og Internet/E-mail adgang, lidt
ledig tig og et ønske om at forandre din hverdag. Kontakt mig på min E-mail
adresse pentacola35@hotmail.com, skriv Introduktion i emnefeltet, og indsæt
navn og korrekt E-mail adresse i tekstfeltet.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 07-02-01 16:57

"K. Jensen" <k.f.j@private.dk> wrote
> ARBEJD HJEMME !

Stillingsannoncer hører hjemme i news:dk.opslag.stillinger og kun der! Læs
mere om de danske udenet grupper på http://www.usenet.dk

Follow up to: news:dk.admin.netikette
CC til:pentacola35@hotmail.com (Skummelt at drive VK med hotmailadresse)
CC til: k.f.j@private.dk

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 07-02-01 17:12

On Wed, 7 Feb 2001 03:40:28 +0100,
> [...]
>hjemme for at få mere tid sammen med familie og venner? Har du givet op over

Når du sender noget sådant, så må du meget gerne huske at sende en
kopi til abuse@private.dk

Fra : Erwin Lansing

Dato : 07-02-01 17:19

In article <slrn982sov.45u.pope@home.terminal.dk>, Povl H. Pedersen wrote:

>Når du sender noget sådant, så må du meget gerne huske at sende en
>kopi til abuse@private.dk

og glem ikke abuse@telia.dk:

som iøvrigt har advaret vedkommende

--
Erwin Lansing       --       abe.fnidder.dk

"Computers are useless. They only give you answers"
   -- Pablo Picasso

Fra : Lars L. Christensen

Dato : 07-02-01 20:15

Der er afsendt en complaint til telia...

mvh
Lars

Fra : Silas

Dato : 07-02-01 08:06

Da den venlige spammer har været så venlig at opgive ikke mindre end to
email-addresser, opfordres alle hermed til at sende en 'nej tak' mail til
hver af disse.