Mobil for dummies spørgsmål
Fra : Ingrid

Dato : 15-05-02 13:34

Jeg har nogen rigtige mobil begynder spørgsmål:

Jeg vil gerne købe en mobiltelefon, den skal kunne bruges med et simkort
både i Denmark og Holland (med et hollandsk simkort selvfølgelig).

1. Hvad skal jeg sådan cirka betale for sådan en mobiltelefon ?
2. Hvilken type kan anbefales ?
3. Ellers har jeg hørt at Tellmore skulle være billigt mht. prepay kort.
Hvordan er jeres erfaringer med det ?

På forhånd tak for hjælpen,
--
Ingrid
http://www.iblog.dk/tv2blog - verdens kedeligste weblog - mere tv-2 om lidt

Fra : JensB

Dato : 15-05-02 14:07

1. Det er meget forskelligt, alt efter hvilken model du vælger
2. Gå ned i en butik og se hvad du kan lide, og som der svarer til det
prisniveau du vil betale
3. Ja, telmore er billige, og de fleste jeg har hørt fra er meget tilfredse
med Telmore

Det vigtigste er at sørge for at du køber en mobiltelefon uden SIM-LOCK.
Normalt når man køber mobiltelefoner til kampagnepris, med tilskud fra
telefonselskabet, så er telefonen låst så man kun kan bruge telefonen med
SIM-kort fra denne udbyder. Så det er meget vigtigt at du køber en telefon
uden SIM-LOCK hvis du skal kunne bruge den med et SIM-kort fra holland

Fra : Henrik Enslev

Dato : 15-05-02 15:39

JensB <nyhedsgruppe@bjargum.dk> wrote:

> Så det er meget vigtigt at du køber en telefon uden SIM-LOCK
> hvis du skal kunne bruge den med et SIM-kort fra holland

Ja, eller køb en kampagne-telefon og få den låst op for en hund.

Vh Henrik