Kvickt Kvickly tilbud:printer+trådløs mus
Fra : Jesper

Dato : 14-05-02 19:50

Kvickly har i denne uge tilbud på Lexmark Z23e USB printer og trådløs
mus til 500kr, det står annonceret Kvickly ugeavisen til at være
kompatibel med Win 98/ME/2000/XP, men der er altså en glad mac på
pakken, såden er også Mac kompatibel.

--
Jesper. Email: pinebox [ a ] myreabox [ * ] com
"He who is wise should never engage the weak for any length of time"

Fra : Jonas Voss

Dato : 14-05-02 20:45

In article <1fc6xkz.j1fmfusvgdptN%look.in.sig@email.invalid>,
look.in.sig@email.invalid (Jesper) wrote:

> [...]
> mus til 500kr, det står annonceret Kvickly ugeavisen til at være
> kompatibel med Win 98/ME/2000/XP, men der er altså en glad mac på

Hvilket kan verificeres af at tage et kig på Lexmarks produktside:

http://makeashorterlink.com/?U26450ED

Bemærk at der er OS X drivere til dette dyr.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 14-05-02 21:07

Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:

> Hvilket kan verificeres af at tage et kig på Lexmarks produktside:
>
> http://makeashorterlink.com/?U26450ED
>
> Bemærk at der er OS X drivere til dette dyr.

Er der nogen der kender kvaliteten af Lexmark i dag?
En bekendt nævnte, at på et tidspunkt havde Lexmark-printerne det med at
spytte lige så mange skruer ud som stykker papir.

mvh.
Kaj.

--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Jonas Voss

Dato : 14-05-02 21:12

In article <1fc713v.18k2cqh3q018aN%kajc@ofir.dk>,
kajc@ofir.dk (Kaj Christiansen) wrote:

> Er der nogen der kender kvaliteten af Lexmark i dag?
> En bekendt nævnte, at på et tidspunkt havde Lexmark-printerne det med at
> spytte lige så mange skruer ud som stykker papir.

Jeg fandt lige 4 anmeldelser af den her:

<http://www.epinions.com/S0674742-Color_JetPrinter_Z23/display_~reviews>

Men det er næppe noget særlig godt beslutningsgrundlag.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Martin Edlich

Dato : 14-05-02 21:23

In article <1fc713v.18k2cqh3q018aN%kajc@ofir.dk>,
kajc@ofir.dk (Kaj Christiansen) wrote:

> Er der nogen der kender kvaliteten af Lexmark i dag?

Vi har nogen A3 farvelasere, og de fungerer helt fint.

Fra : Ole Pettersson

Dato : 17-05-02 22:31

Kvaliteten er udemærket men, tonerne er ret dyre - det er jo værd at tage
med
når man skal ud og invistere i en ny printer!

Ole

Fra : Zorilla

Dato : 14-05-02 21:32

On 14/05/02 20:49, in article
1fc6xkz.j1fmfusvgdptN%look.in.sig@email.invalid, "Jesper"
<look.in.sig@email.invalid> wrote:

> [...]
> mus til 500kr, det står annonceret Kvickly ugeavisen til at være
> kompatibel med Win 98/ME/2000/XP, men der er altså en glad mac på

Ja, generelt synes jeg at Lexmark nogle rigtig gode printere som også
præsterer flotte udskrifter meeeen...patronerne er edderm..... dyre. Det er
lige før det er billigere og slå til på sådan et hersens tilbud end at købe
en ny patron

Peter