AMD1800+ & ASUS GeForce4 Ti4400
Fra : Aj

Dato : 14-05-02 17:42

Hejsa

Er der en som har prøver at tage en test af de 2 ting sammen
i 3DMark2001 og hvad er jeres skorer ???

Aj

Fra : Jørn Petersen

Dato : 14-05-02 18:00

Hej.

Godt nok har jeg ikke samme grafikkort, men samme processor.
Mit grafikkort er et GeForce 3 TI 200 64 Mb.

Mit Score: 6450 Points

Fra : JAN M HANSEN

Dato : 14-05-02 20:34

> Er der en som har prøver at tage en test af de 2 ting sammen
> i 3DMark2001 og hvad er jeres skorer ???
>
> Aj
>
> brug programmet : FLAPS
det fortæller mere om pc /GPU
fylder kun 23 kb men er nemt

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 15-05-02 15:13

"JAN M HANSEN" <jan.m.hansen@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> det fortæller mere om pc /GPU
> fylder kun 23 kb men er nemt

Hvor finder man så det program henne?

/Kenneth

Fra : Fam. Johansson

Dato : 15-05-02 19:22

> Hvor finder man så det program henne?
>
> /Kenneth

Lige her : http://www.madonion.com/

Mvh.Kimmo

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 15-05-02 22:43

> Lige her : http://www.madonion.com/
>
> Mvh.Kimmo

Tak, men nu var det programmet "FLAPS" som JAN M HANSEN nævner i hans post.
Jeg kender godt 3D Mark 2001 SE. Har det selv

/Kenneth

Fra : Christian Catu

Dato : 15-05-02 14:04

"Aj" <LALALA@hoho.mu> wrote in message
> Hejsa
>
> Er der en som har prøver at tage en test af de 2 ting sammen
> i 3DMark2001 og hvad er jeres skorer ???

Med MSI GeForce4 TI4400 og samme processor scorer jeg 9600

Fra : Óðin

Dato : 16-05-02 22:58

"Aj" <LALALA@hoho.mu> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er der en som har prøver at tage en test af de 2 ting sammen
> i 3DMark2001 og hvad er jeres skorer ???
>
> Aj

Har AMD XP1800+ og et MSI gf4Ti4400. Får næsten 10000 3DMarks i 1024x768 i
16bit farver, 60 Hz refr.rate. Det kører dog skod ustabilt i WinXP. Køber
nok et af de nye Matrox, hvis de viser sig at være stabile i WinXP, og
brænder mit Gf4 ude i haven.

Fra : Christian Catu

Dato : 17-05-02 13:09

"Óðin" <grynheim@online.no> wrote in message news:ac1afb$fbr$1@sunsite.dk...

> [...]
> 16bit farver, 60 Hz refr.rate. Det kører dog skod ustabilt i WinXP. Køber
> nok et af de nye Matrox, hvis de viser sig at være stabile i WinXP, og

Hvorfor kører du kun i 16bit farver. Det er da underkill med det kort

Fra : Óðin

Dato : 17-05-02 20:19

Køber

> Hvorfor kører du kun i 16bit farver. Det er da underkill med det kort

For at få flest 3DMarks :))

Fra : Christian Catu

Dato : 17-05-02 22:20

"Óðin" <grynheim@online.no> wrote in message news:ac3l2n$bca$1@sunsite.dk...

> "Christian Catu" <catu@NOSPAMworldwidenerds.dk> skrev i en meddelelse

> Køber

> For at få flest 3DMarks :))

Jamen så snyder du jo bare dig selv. Jeg går ikke ud fra at du rent faktisk
også kører dine spil i 16 bit farver. Hvorfor så ikke bare sætte opløsnngen
ned til 640x480? Så får du da enormt mange 3DMarks, som du heller ikkek an
bruge til en skid