Motorcamper i Sverige?
Fra : j@n

Dato : 14-05-02 13:45

Hej - er der nogen der kan fortælle mig om det kan svare sig at leje
motorcamper i Sverige contra Tyskland?
Sverige har jo heller ikke så sindsyge priser og afgifter som os.

Mvh Jan

Fra : Per Wolfsdorf

Dato : 15-05-02 07:35

Hej

Det kommer vel også lidt an på hvor du skal hen:

Hvis du lejer en autrocamper eller en bil for den sags skyld i udlandet der
er indregistreret på udenlandske plader, så må du IKKE køre i den i Danmark.
Man kan hvis allernådigst søge om en transit tilladdelse til at køre igennem
Danmark.

Jeg så i sidste uge at Neergaard nu er begyndt at leje autocamper både fra
Sverige og Tyskland, men jeg tror ikke de er de billigste.

Så hvis man skal syd over er det vel nemmest at leje i Tyskland, da man så
også spare en del til færger. Skal man derimod mod nord kan det vel betale
sig at leje i Sverige.

VH
Per

Fra : j@n

Dato : 15-05-02 14:37

Tak for dit svar, jeg skal nordpå så jeg må kigge videre på det svenske.

Mvh Jan

Per Wolfsdorf <wolfsdorf@wanadoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:absvj1$s9d$1@sunsite.dk...

Fra : Jim Saylor