virus på mac
Fra : Knud Haugmark

Dato : 14-05-02 13:38

Er der nogen der har haft en mac inficeret med de nu på Windows meget
udbredte mailorme, der sender mærkelige mails til alle mulige adresser fra
alle mulige afsendere. Altså er vi sikre som macbrugere. Jeg modtager en
masse virusmails med windowsvedhæftninger, dvs. .exe og .pif filer.

Venligst
Knud Haugmark

Fra : Strannix @ DK

Dato : 14-05-02 13:55

Knud Haugmark wrote:
> [...]
> alle mulige afsendere. Altså er vi sikre som macbrugere. Jeg modtager en
> masse virusmails med windowsvedhæftninger, dvs. .exe og .pif filer.

Hejsa Knud,
Narj... det skulle ikke være muligt -
jeg har tit af WIN-vira, men der har først været problemer med dem efter
jeg smed mailen over på en WIN!

\\Strannix @ DK