Galadriel
Fra : Grit Wessel

Dato : 14-05-02 09:36

Hejsa NG

Jeg har opdateret min hjemmeside med billeder af Galadriel, min nye hunkat,
som jeg skal til Sverige og hente om 3½ uge.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Camilla Baird

Dato : 14-05-02 09:37

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> wrote in message

> Hejsa NG
>
> Jeg har opdateret min hjemmeside med billeder af Galadriel, min nye hunkat,
> som jeg skal til Sverige og hente om 3½ uge.
>
> MVH Grit

Hun er fin!
Pudsigt som mange navne går igen for moren til min import fra UK hedder
ogsaå Galadriel
Camilla

Fra : Niels Peter

Dato : 14-05-02 10:33

"Camilla Baird" <primpraus@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> wrote in message

(...)
> Pudsigt som mange navne går igen for moren til min import fra UK hedder
> ogsaå Galadriel
> Camilla

Der er mange Tolkien-fans også i katteverdenen

Hilsen, Niels Peter

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 14-05-02 11:21

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> writes:

> Hejsa NG
>
> Jeg har opdateret min hjemmeside med billeder af Galadriel, min nye hunkat,
> som jeg skal til Sverige og hente om 3½ uge.

Hun er godt nok flot og så ser det såååå sødt ud med hovedet lidt på
skrå..
Spændt på at se hende senere, når hun er blevet større endnu..
Ganske givet et godt tilskud til din avl..;-D

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Lars Dahl

Dato : 14-05-02 12:29

Hej Grit.

Det er vel nok en lækker, lille sag *savle*! Hende ku' jeg godt falde for.

Mvh. Lars

--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Grit Wessel <ng@dk-ginkgo.dk> skrev i

Fra : Lars Dahl

Dato : 14-05-02 15:56

Ups!
Noget ku' godt tyde på at min maskine og Sunsite ikke har været helt på
bølgelængde idag *G* Men man ka' selvfølgelig tage det som et udtryk for at
Galadriel er 4 gange så lækker som først antaget

Lars

--

Lars Dahl <hafk@get2net.dk> skrev i news:abqsb6$bfp$1@sunsite.dk

Fra : Grit Wessel

Dato : 14-05-02 20:21

> Men man ka' selvfølgelig tage det som et udtryk for at
> Galadriel er 4 gange så lækker som først antaget

MINDST!!

MVH Grit

Fra : Lars Dahl

Dato : 14-05-02 12:29

Hej Grit.

Fra : Lars Dahl

Dato : 14-05-02 12:29

Hej Grit.

Fra : Birgitte

Dato : 14-05-02 14:47

Ihhh hvor ser hun lækker ud
Jeg kan godt lide hendes stamtavle
Held og lykke med hende, og jeg glæder mig vildt til at se hende.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Grit Wessel

Dato : 14-05-02 20:25

> Jeg kan godt lide hendes stamtavle

Det kan jeg også (det havde du aldrig gættet, vel? *smile*)
Jeg har håbet på den parring siden november, så jeg blev vildt glad, da jeg
i januar kunne læse på opdrætterens hjemmeside, at Fantasio og Ozca var
blevet parret.

Det bliver sådan en god sommer i år - der kommer rigtig liv i huset: et kuld
killinger + Galadriel, som er 9-10 uger ældre end Iphis kommende kuld... og
så skal vi bygge løbegård i næste weekend (100 m2 indhegnet have)

MVH Grit

Fra : Lars Dahl

Dato : 14-05-02 12:29

Hej Grit.

Fra : Trine Piltoft

Dato : 15-05-02 18:18

Hej Grit!

Nu har jeg jo altså ikke en disse forstand på skovkatte, men hvor er
hun dog yndig :0)
Jeg gætter på at du er begyndt at tælle dage og timer til du får hende
hjem? :0)

Hilsen Trine P.

Fra : Nynne

Dato : 15-05-02 18:18